Bjork3n
Medlem
Ingen som råkar ha lampor från en 2007 - 2015 liggandes? Helst de runda
Boka kurs på Gelleråsen till våren. Triple trivs där. ?Planen var att jag skulle klara lappen nu i höst och sedan köpa en Street Triple för att fira. Så blev det inte, så jag köpte en för att trösta mig med istället. Jag har i alla fall hunnit ut och övningskört med den en gång, det är helt klart lite skillnad mot min gamla Suzuki Bandit 600!
Planen för vintern är att montera Triumph original kraschpuckar och motorskydd samt tankgrepp. Framdäcket är original från -17 så det ska bytas.
En stor service ska den också få, så nu till min undran: Vilken motorolja och bromsvätska kör ni med?
View attachment 477744
Planen var att jag skulle klara lappen nu i höst och sedan köpa en Street Triple för att fira. Så blev det inte, så jag köpte en för att trösta mig med istället. Jag har i alla fall hunnit ut och övningskört med den en gång, det är helt klart lite skillnad mot min gamla Suzuki Bandit 600!
Planen för vintern är att montera Triumph original kraschpuckar och motorskydd samt tankgrepp. Framdäcket är original från -17 så det ska bytas.
En stor service ska den också få, så nu till min undran: Vilken motorolja och bromsvätska kör ni med?
View attachment 477744
Låter högst rimligt!Finns det nått annat märke än motul?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Olika namn för samma sak. Vid nedväxling stryps inte bränsletillförseln, då skulle det inte funka att matcha varvtalet till den nya växeln.Jag svarar på min egen fråga: ja det ska vara shift assist upp och ner, vilket är en annan typ av teknologi än quikshift. (Shift assist: Stryper bränsletillförseln vs bryter tändningen på quickshift, eller hur var det?)
Finns en på marketplace just nu i Växjö!Någon som har ett Arrow slipon till 17-19 och vill sälja? US eller EU spec spelar ingen roll.
Packa om med ny ull , 110db är mycket ?fick ett vance o Hines uppmätt till nåt sånt på en gixxer på stenåldern och det är högtSC Project Conic, två första besiktningar klarade sig utan konsitgheter, men den tredje besiktningen, nu, så fick jag en amärkning på buller. Hela 110 dB ?
Har de ändrad kravet för buller de senaste två åren? Eller är det normal "slitage" på slip-on eller dB-killer att det blir mer buller med tiden? Fattar inte hur det funkar....
Hur som helst, någon som sitter på en Arrow slip-on och vill byta mot min SC Project Conic? De verkara vara lite tystare, men ändå har en "grunt" i sig. Sitter på en STR R'15
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |