Det bör vi ju göra..Du kör väl i rote med Alikzus från Stockholm?
Det bör vi ju göra..Du kör väl i rote med Alikzus från Stockholm?
Jag är på. La till mig men fattade inte riktigt gällande ta bort citattecken.. men ni förstår nog ändå... Jag åker från Sthlm på morgonen. Tänker vi gemensam lunch i Askersund innan vi sticker?
Jag kommer inte att delta i "touren", mest pga medicinska skäl, eventuellt kommer jag på söndag morron till frukosten på hotellet.
/../ eventuellt kommer jag på söndag morron till frukosten på hotellet.
Körde föresten om en svart Thruxton igår på 222:an i höjd med Nacka/Ektorp. Någon härifrån?
Det bör vi ju göra..
Ok Alikzus. Hör av dig om du vill samåka. Åker jag själv blir det nog kortaste vägen...
Tyvärr får jag avstå i år. Hade verkligen sett fram emot att träffa er som jag bara haft kontakt med i Forumet här på SH i verkligheten. Men jag får inte ihop det med familjens semesterplaner. Hoppas ni får en fin tur med bra väderJa, då ser det bara ut som vi blir sex stycken detta år.
I doodleenkäten var 13 stycken uppskrivna. Av dessa har jag inte hört av något från Trajamaya (Tollered), Thruxton 2014 (Värnamo) eller Apex Man (hittar inte denna nick på SH).
Någon annan som hört något från dessa?
Jag antar att TMax och jag strålar samman i Överby (Trollhättan) kl 9 som vanligt.
Masarna sköter sitt och dyker upp kl 13 i Askersund.
Alikzus och iFKH har korrespondens om hur de gör men för övrigas del är det att de Kommer kl 13 till Askersund som gäller.
Jag har telenummer till TMax, McThrux och Alikzus. Kolla att ni har nummer till någon /några så att ni kan meddela om ni råkar ut för förseningar eller annat.
Om någon mer vill haka på så är det bara att göra det. Det går bra även för del av turen.
Å så hoppas vi att vädret blir bra och truxtonerich dyker upp till frukosten.
Nästan 20 mil idag och jag tycker nog att rovdjuren har blivit lite väl tama... Inte lätt det här.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|