Alikzus
Twin Power Ranger
- Gick med
- 21 Sep 2003
- Hoj
- Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Är det någon som tänkt att bevista 50-årsracet i Linköping till helgen?
Nej, men jag tar mig en funderare, för det låter kul...
Är det någon som tänkt att bevista 50-årsracet i Linköping till helgen?
Kommer till Linköping någon gång i morgon, fredag. Ute på Sviestad senast 10 på lördag. Det kan bli mycket folk och kanske till o med ont om parkering vid banan, tror dom själva i alla fall enligt hemsidan. Extra mycket skojskoj o massa svenska världsmästare 50-års jubileet till ära. Så dyker du upp så har jag tel nr 070 3019130. Jo, jag har det numret även om du inte är där, men du fattar. Kanske ses.Nej, men jag tar mig en funderare, för det låter kul...
Kommer till Linköping någon gång i morgon, fredag. Ute på Sviestad senast 10 på lördag. Det kan bli mycket folk och kanske till o med ont om parkering vid banan, tror dom själva i alla fall enligt hemsidan. Extra mycket skojskoj o massa svenska världsmästare 50-års jubileet till ära.
Ha en skruv lös är aldrig bra.Igår tappade jag den ena skruven...
Sivert raask gör kackiga clipons! Fast dom håller för marksyning och det är ju himla bra!Sivert Raask fattade inte att Triumphägare fortfarande kör omkring med blåa avgasrör när det finns en enkel lösning. Inte jag heller.
Killen från England som tillverkar snabblås till våra sadlar fattade inte hur någon kan vilja ha skruv fortfarande när det finns bättre lösning. Inte jag heller.
Sivert Raask fattade inte att Triumphägare fortfarande kör omkring med blåa avgasrör när det finns en enkel lösning. Inte jag heller.
Killen från England som tillverkar snabblås till våra sadlar fattade inte hur någon kan vilja ha skruv fortfarande när det finns bättre lösning. Inte jag heller.
Stockholmare,
vädret har ju rättat till sig och jag har semester nästa vecka också. Om någon av ni andra också är semesterlirare och vill dra en repa så skicka ett PM och skriv i tråden (jag får ett mail och andra ser att det blir kanske blir en körning). Jag kör nästan dagligen nu; både korta och långa rundor.
Jag är definitivt sugen på kvällsturer!
Var och när?
Jag gillar verkligen mina Shorty Predators, MEN ju längre tiden går tycker jag att de låter lite väl mycket. Både med tanke på mina stackars grannar när jag drar iväg tidigt på mornarna och att det blir lite jobbigt när jag är ute och åker. Kan man göra nåt åt det (jag vill absolut ha kvar dem)? Hörde nåt om att man kan stoppa in något i dem, vad det nu var? Att svetsa till något finns inte i min värld då jag aldrig hållit i en sådan.
Ge mig tips!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |