BJN
Avliden medlem
Jag har kört med slang emellan både på org. förg. och FCR. Märkte ingen större skillnad..BJN du har nog en luftläcka nånstans vid anslutningarna.
Då får vi kolla upp det om både din och Twintorsks hojar mår bra av slang.
Jag har kört med slang emellan både på org. förg. och FCR. Märkte ingen större skillnad..BJN du har nog en luftläcka nånstans vid anslutningarna.
Ingen skillnad är ju en klar bikerförbättring!Då får vi kolla upp det om både din och Twintorsks hojar mår bra av slang.
Ingen skillnad är ju en klar bikerförbättring!
Om jag säger "mår bra" avser jag ju ingen förbättring om inte sjukdom rått innan men det duger för mig för då kan jag sätta en jättesnygg slang där.
En annan bikerförbättring - resultatet blir lite sämre kylning av avgasporten än innan flänsarna rök av!
Jo, två steg ut i hojens riktning och sen några steg åt vänster där satt vi. Vad gör Yonsson nu, ses ni?Adventsljusstake och bokhylla i garaget?
EDIT: Jo jag vet att det är vardagsrummet. Känner nästan igen mig. Har ju käkat hämtpizza på uteplatsen...
Hej igen,
På mc-mässan i januari kommer vi ju att få se de nya trajjorna. Extra mycket värt att besöka, alltså.
I samband med mässan så samlas några ur Rockers Göteborg på ett sorts efterhäng. Snacka hoj, dricka ett par öl, å sånt.
Var: lokalen är inte spikad.
När: lördag den 30 januari, kl 19 och framåt.
Mer info finns på FB, fast jag tror att man måste vara medlem i gruppen för att använda länken? Testa gärna! https://www.facebook.com/events/752220154923031/
Hör av dig till mig om du är på mässan och vill hänga på, så skriver jag in i FB-gruppen att det kommer några "gästartister"!
Se även www.mcmassan.se för mer info.
BJN ,Vackert och snygg hoj dessutom. Väntar den nya pipor eller har du planer för the big bang nyårsafton?
God Jul allihopa!
Tror det blir sol under Vätternrundan. Dags att planera? Försöker läsa ikapp lite i tråden och blir väldigt sugen..
Jo, två steg ut i hojens riktning och sen några steg åt vänster där satt vi. Vad gör Yonsson nu, ses ni?
Ska jag till mässan den dagen hör jag av mig. Annars är jag mest som Thruxtonerich skrev om sig själv. Jag undviker stora folksamlingar. 5- 15 som vi brukar vara på Vätternturen det går bra men sen blir det snart mycket.
Som jag skrev tidigare så ska jag testa. Dock klart olämpligt att starta och spraya startgas på insugen där den står nu. Då skulle tomtebloss kunna få en helt ny innebörd. Jag har några tomtar intill hojen som jag satt dit efter bild.
Tomten var extra snäll mot mig i år! Se vad som låg under granen.
View attachment 425969 View attachment 425970
Någon som gör några roliga moddar i vinter som man kan gotta sig i? Jag misstänker att Middleton har fullt upp med annat; annars brukar han ha roliga projekt för sig.
hade flyttat ner tändningslåset till ramen, tyvärr tog den in smuts och brann totalt. Johans Mc skulle ha 2600 för ett nytt tändningslås så jag hittade på det här istället för 1100 kr med frakt. Ang vinterskruva... ja det är ju inte en thruxton, men det är ju samma funktion...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|