Var i Daytona Beach igår, en hel del hojåkare där fast mest HD-folk, och förvånade nog nästa alla utan hjälm! Verkar som om Florida inte har hjälmlag! Kanske säger en del om HD-åkarna?
Nä, bara lag på solbrillor. Farsan har åkt dit på det?Var i Daytona Beach igår, en hel del hojåkare där fast mest HD-folk, och förvånade nog nästa alla utan hjälm! Verkar som om Florida inte har hjälmlag! Kanske säger en del om HD-åkarna?
Hej alla,
Inför årets Vätternrunda så funderar jag på om vi kan satsa på någon av de senare helgerna i juli. Mest för att jag själv inte kan komma loss de tidigare helgerna. Så om jag skall vara reiseleiter så får det bli 23-24 eller 30-31 juli. Om jag skall ta täten alltså.
Om någon annan tar täten/initiativet så kan vi (ni) givetvis köra någon annan helg!
Vad säger ni andra? Kan det funka att köra sent i juli istället för tidigt/mitt som tidigare år?
Vad säger ni andra? Kan det funka att köra sent i juli istället för tidigt/mitt som tidigare år?
Här i forumet är det nästan helt tyst..är vi svenskar mer avvaktande, eller skiter vi i att spekulera, och väntar tills vi har alla data??
View attachment 427647
Jag har också en försmak av vår��
Hojen har bråkat ovanligt lite i år..
För min del är det nog flera saker:
1) Jag har inte spenderat så mycket tid varken här eller på RAT på sistone.
2) Jag tycker att det har saknats relevant data som till exempel pris och vikt.
3) Jag känner inte samma kill i magen av att titta på de nya jämfört med de gamla. De är snygga, har bra finish och saknar i princip alla brister som de gamla har (åtminstone original), men de saknar också charmen (och ljudet), tycker jag.
4) Jag har bara snart betalat Ryath, har egentligen inte haft några konkreta planer på att byta hoj och skulle nog byta till en Striple om jag kunde skiljas från min Thruxton (för att prova något annat).
Nä, det börjar bli mört både i kickmuskel och sittben.. för att inte snacka om de livsuppehållande åtgärderna och den konstgjorda andningen som behövs dagligen! 2 dar kvar på vägen nu bara iofs sen flyg till ett lugnare öliv några veckor.Faan Jag får åxå lust att resa nånstans och köra båge!
Kanske inte just India Enfield å kanske inte just Indien men ändå
Förstår känslan... Åker iväg i maj. Inte till Indien, men till Tjeckien/Slovakien. Och inte på min Thruxton, men på min Sprint. Det får duga!Faan Jag får åxå lust att resa nånstans och köra båge!
Kanske inte just India Enfield å kanske inte just Indien men ändå
Förstår känslan... Åker iväg i maj. Inte till Indien, men till Tjeckien/Slovakien. Och inte på min Thruxton, men på min Sprint. Det får duga!
Förstår känslan... Åker iväg i maj. Inte till Indien, men till Tjeckien/Slovakien. Och inte på min Thruxton, men på min Sprint. Det får duga!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|