Skrev in mig, i år har jag ju både nya stift, drivpaket och bakdäck. Alltså bara väckarklockan som kan ställa till det?
Har man bula behövs ingen hjälm?Ge någon av de andra göteborgarna en extranyckel till din lägenhet och ett slagträ?
http://www.freespirits.it/en/compon...t-drive-conversion-kit-blackdet.html?Itemid=0
Hittade ett enormt slöseri med pengar, om man verkligen desperat vill slippa smörja kedja!
Förhoppningsvis slipper man ju byta dreven nånsin igen då. Fast italienskt så kanske varannat år i verkligheten! ?Det där pengen får man ju en hel hög med drivpaket för; inte värt det.
Det är nog bättre att du tar en R erich, annars går ju bara massa pengar till trim direkt och det vill du väl inte? ?
Nyss hemkommen från triumphhandlaren där jag kollade in nya Thruxton utan R..R:en kommer nästa vecka så då blir det en tur till Anderstorp igen! Fick ett just bud i byte till R:en men måste fundera lite..Hojen i affären är en grön som är mycket fin, lite mer "klassisk" än R:en, sittpositionen ungefär som min gamla Thruxton.
Jo den utan R och just den gröna är klart snyggast av de nya. Så tycker vi alla här på hemmet. (Pål, Bräck, m.fl....)
När de släpper den i gult (Racing yellow) och med förgasare då ska jag vara först i kön.
Blir lätt så när man umgås med ökända ludditer och bakåtsträvareDu kommer för evigt vara sist i kön, he he!!
På. Nja, någon större skillnad är det väl inte. Men lite styr den allt undan fartvinden, inbillar jag mig i alla fall. Lagom luddigt svar som inte säger någonting igentligen. Förutom att jag har den på då, på den punkten är jag säker.Tjena! Tänkte kolla vad folk kör med. Flyscreen på eller av? Gör den någon större skillnad?
På. Nja, någon större skillnad är det väl inte. Men lite styr den allt undan fartvinden, inbillar jag mig i alla fall. Lagom luddigt svar som inte säger någonting igentligen. Förutom att jag har den på då, på den punkten är jag säker.
View attachment 429960
Hämtar hem min R från handlaren i Luleå i morgon, så äntligen blir det brittiskt stål i garaget igen . Provsatt en kompis R i Umeå i fredags och ringde direkt och gjorde upp affären med säljaren måndag morgon - de får skaffa sig en annan demohoj!Nyss hemkommen från triumphhandlaren där jag kollade in nya Thruxton utan R..R:en kommer nästa vecka så då blir det en tur till Anderstorp igen! Fick ett just bud i byte till R:en men måste fundera lite...
Hämtar hem min R från handlaren i Luleå i morgon, så äntligen blir det brittiskt stål i garaget igen . Provsatt en kompis R i Umeå i fredags och ringde direkt och gjorde upp affären med säljaren måndag morgon - de får skaffa sig en annan demohoj!
Har aldrig provkört en Thruxton tidigare men hoppas mycket på hojen. Efter mina år på Daytona 675 och Gixxer 1k är detta den första Classic-modell jag övervägt, de 300 extra cc, de extra pållarna och förstklassiga chassi- och bromskomponenterna fällde avgörandet.
Så - min maskin kommer att tuktas både på avrostning, Knix och Gotland ring under de närmaste veckorna, blir spännande att se hur vi kommer överens.
Jag har snokat runt i denna tråd tidigare och hoppas få bidra lite mer frekvent fortsättningsvis
Ja, Du har redan idag en av mina absoluta favorithojar för landsväg så jag förstår detKul med ny hoj..du beställde väl trimningkitet också, 12 hk extra!?
Själv har jag bestämt mig för att inte byta hoj..behåller min Striple eftersom jag trivs väldigt bra på den. Det har varit en svår kamp mellan hjärtat o hjärnan och där hjärnan till slut segrade.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|