Annars var mitt tips att skrota skiten å köpa nytt
Vad skulle man då köpa. Finns bara ett annat alternativ och då måste man byta märke
Annars var mitt tips att skrota skiten å köpa nytt
Jaså, du menar att det faktiskt finns ett alternativ? :-OVad skulle man då köpa. Finns bara ett annat alternativ och då måste man byta märke
Gött. Scrambler-sadeln skall vara bättre också, men då blir det en liten glipa vid kutsen.15 sköna mil idag Sthlm-Uppsala t/r! Faktiskt slut på arselverk numera. Jag köpte en airhawk men så kan man ju inte åka omkring, det ser för taskigt ut. Köpte en Bonneville-sadel beggad på blocket och det gjorde susen!
Skickat från min iPad med Tapatalk
Vad skulle man då köpa. Finns bara ett annat alternativ och då måste man byta märke
Bortsett från att du är göteborgare så är du helt ok.Förstår inte ens frågan som den var ställd från början.
(Har kört 8000 mil på mina trajjor - vad är det för fel på mig? )
Idag tog jag hojen till jobbet i Vasastan, så om någon är intresserad av att träffas och köra en sväng så hojta till här. Jag slutar någon mellan kl. 16 och 17.
Vi får försöka någon annan dag. Jag skall försöka ha lite bättre framförhållning nästa gång. Jag drog upp och härjade borta vid Bålsta och Grillby, så det tog tre timmar att komma hem.Hallå! Jag blev klar på jobbet rätt snabbt men måste vara i Gröndal vid 18. Har lite tid över nu, ska vi åka en sväng?
Vi får försöka någon annan dag. Jag skall försöka ha lite bättre framförhållning nästa gång. Jag drog upp och härjade borta vid Bålsta och Grillby, så det tog tre timmar att komma hem.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Nä dom tjötar mest om reflex bakNu har jag kört över 100 mil med min nya sadel från Wilder Factory, http://wilderfactory.com/products/cafe-compartment-seat. Om man är prinsessan på ärten och har problem med originalsadeln så är det här inget för ens bak ty sadeln är väldigt fast. Jag gillar det dock, för jag tycker att jag sitter bra trots det; baken var lite öm de första turerna men nu är det inga problem längre (ungefär som om man börjar att cykla efter ett vinteruppehåll).
Till veckan så har jag min första besiktning av Ryath; på onsdag så fyller hon nämligen fyra år. ^^ Är det några moddar som de brukar hänga upp sig på utöver blinkersavstånd, buller och bakreflex?
Jag har besiktigad med TOR'S dämpare 2 ggr utan problem.Grattis! Jag har ju Triumph original effekt ljuddämpare....vet du om det är lönlöst att besikta med dessa på?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|