Trolleri!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Han har palmerat ett mynt i handen under bordet. Myntet han lånar fäster mot hans magnetiska ring som sitter på ringfingret på handen ovan bordet. När han för "ringhanden" över bordsskivan fäster myntet mot ringen varpå han sedan fäller in några fingrar vilket syns tydligt på filmen för att palmera myntet i handen ovan bordskivan. När han tar bort övre handen har han tagit fram myntet han palmerat under bordsskivan.

Det är min teori. Mycket snyggt genomfört dock.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
abstruse skrev:
Han har palmerat ett mynt i handen under bordet. Myntet han lånar fäster mot hans magnetiska ring som sitter på ringfingret på handen ovan bordet.

Det är min teori. Mycket snyggt genomfört dock.

Mynt är väl inte så jättemagnetiska?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mjukis skrev:
Mynt är väl inte så jättemagnetiska?

Jag sa inte att myntet var magnetiskt, men troligtvis väl ringen. Har man bara rätt legering i myntet så dras det till ringen.

Dessutom, det finns det ju "specialmynt" att köpa. Man tar ett mynt ur "offrets" mynthög och byter ut det mot ett eget som man själv använder till tricket som givetvis inte är ett "vanligt" mynt, utan som svarar mot magneter.

'Nough of this, nu ska jag ut på krogen. :fyllisar

PortaHO

Ju yoku go o seisu
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
kawa 250 -07
Såg ett avslöjande om gatumagikern "David Blane" (tror han heter så) å allt som visas på tv är inte sant :pannkyss

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
FatBoySchlim skrev:
Ja, man ser det man vill se..

Vad ser du då? Borde ju vara nåt vi andra inte ser.
Givetvis fattar jag att det är ett trick, men det är jävligt läckert gjort.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Solid snake skrev:
Hur är det gjort då?

Ja. jag har då inte en jävla aning?!?! Men gamla virespelet känns lite förlegat för denna showen. Frågan är ju hur i helvete dom gjort det när han är i lådan? :confused:

Solid snake

Guest
Lobo Gixxer skrev:
Ja. jag har då inte en jävla aning?!?! Men gamla virespelet känns lite förlegat för denna showen. Frågan är ju hur i helvete dom gjort det när han är i lådan? :confused:
Face the facts, he's for real, aiight!

-Freddy-

Guest
skoteridioten skrev:
Hur förklarar du saltkvarnen genom bordet då? :va

Alla är statister, först en skiva med hål i sen pausade filmen och bytte ut glaset till ett helt och rullade vidare när kvarnen var ovanför igen. Det är min teori
:gnissla

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
Lobo Gixxer skrev:
Du lade inte märke till att de förde in locket på högkant först? De går alltså på sidorna om locket.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Neanderthalaren skrev:
Du lade inte märke till att de förde in locket på högkant först? De går alltså på sidorna om locket.

Jo, men blir inte "vajrarna" liksom lite snebelastade då? Likaså skaver mot locket?

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
Lobo Gixxer skrev:
Jo, men blir inte "vajrarna" liksom lite snebelastade då? Likaså skaver mot locket?
Varför skulle de bli snedbelastade för? Lådan är rakt under. Och de behöver inte skava nämnvärt.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...