Trollhättan

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
Tjenare!
Någon, som är sugen på att smiska lite kurvor runt Trollhättan imorgon eftermiddag?
Jag och en polare kommer att stå utanför biografen/folkets hus i centrum imorgon klockan fem! Det hade varit kanoners om några fler slöt upp, ju mer hojåkare desto roligare :tummenupp

TomTroll

Hojlös
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
Kawazaki ZZR600-94 + några ännu äldre
:) Sorry. Är på väg till hunnebo då.... Annars gärna. Bara det funkar med passning av lillan. Var en liknande tråd i veckan. Borde vara en del i trakten som är intresserade. PM'a mig gärna om det är något på g framöver.

Är precis hemkommen från grillkväll vid oskarsbron. X antal gsx'er, någon monster, en husaberg motard m.m. fick man se. Och fyra sådana där 3-hjuliga gamla motorcykelbilar på raken :)

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Såld:KTM 660 SMC -04, Såld:R6 -00:a
Tjenare Jocke,, Vi ska ut i morgon kl 10 o glida runt lite,,, kanske ska med då?? kl 6 ska ja hämta bruttan o åka på studentmotagning annars vorde det toppen
(Säve på lördag o tävla med bilen)

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
Det kommer att bli en hel del körning i sommar. Jag kör väldigt mycket, ifall vädret tillåter kommer blir det att bli en sväng varje dag.

Vi kanske skulle komma överens om en samlingsplats och en tid, som är löpande?

Här i Växjö har de McDonalds mitt i staden, som en samlingspunkt. Vardagar träffas de runt fem och på helger klockan två. Så ska man ut och åka kan man alltid köra förbi samlingsplatsen och kolla ifall det är några mer hojåkare, som ska köra!!! :tummenupp

Det kanske vore något att testa i Trollhättan? Vi kan t ex ha strandcafét, som träffpunkt? Då kan man både njuta av en glass och servitriserna :tuttar under tiden man väntar på eventuellt fler hojar... :tummenupp

Jag kommer tyvärr inte hem till Trollhättan förrän vid tre-tiden Ronnie :( Men på lördag kanske vi kan ta en sväng?
Jag har inte kört något i Trollhättan än i år. Ska bli intressant att få känna på Hjärtumsvägen igen :banana

Ha det gött

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
På lörda har ja fullt upp i gbg med bilen o pressa ner min stripp tid,,, vi brukar hålla till på skjutbane vägen mot öresjö (hö efter bilskroten) o öva wheeli o sånt,, svedberg övar ju än hehe,, fast det dumma är ju att ja ska sälja hojen om nån månad :( medans den fortfarande är hel,, är lite rädd att de ska gå illa,, (vill få sålt den, behöver pengar till thailand), men köper en 1000cc till nästa år, ska bli ballt,,,

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
Nu börjat man bli trött, du skrev ju i ditt förra inlägget att du skulle iväg på lördag och tävla med bilen :kocko

Övar du slangningar på den lilla vägen? Jag har varit där och kollat, men jag tyckte att asfalten var för dåligt... Det är synd att det inte finns något gammalt militärt flygfält i närheten av Trollhättan... :(

Tråkigt att höra att du ska sälja hojen, men vi får passa på och köra intensivt under den kommande månaden så att du kan leva på det tills nästa sommar när du får köra 1000kubikare :tummenupp

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Jo de e lite synd o sälja sin fina pärla,, men men livet går vidare,, Kanske kan kolla på Söndag om de e bra väder o ut o glida lite,, Nu blir de sängen så man orkar upp o tvätta bilen te mörran,, full rulle dygnet runt, (lagt in nytt klinkers golv i köket) får aldrig vila, de :tuttar fel tror ja,,, Söv sött

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
Ja, :tuttar är duktiga på att få sin vilja igenom!

Söndag låter bra, dock kan jag nog inte för tidigt, blir nog lite :fyllisar och :banana imorgon!
Men kanske någon gång på eftermiddagen?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Jochen skrev:
Tjenare!
Någon, som är sugen på att smiska lite kurvor runt Trollhättan imorgon eftermiddag?
Jag och en polare kommer att stå utanför biografen/folkets hus i centrum imorgon klockan fem! Det hade varit kanoners om några fler slöt upp, ju mer hojåkare desto roligare :tummenupp

på lördag är jag i stan o kan haka på lite om nån vill ut o åka /pete

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
Tofast4Hjo skrev:
Jochen skrev:
Ja, :tuttar är duktiga på att få sin vilja igenom!

QUOTE]

:hihi, vem tror ni fick med pojkvännen att bli medlem här, jo jag :tuttar, men det ångrar han inte idag. (Har ni vägarna förbi Skövde, så får vi gärna hänga med oss.)

He he he, ännu ett exempel på att :tuttar är världsbäst på att få sin vilja igenom :)

Skövde ligger ju knappa timmen från Trollhättan, det skulle vara kanontrevligt att göra ett besök där och få känna på vägarna runt Skövde :tummenupp

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
red_ninja skrev:
på lördag är jag i stan o kan haka på lite om nån vill ut o åka /pete

Om vädret tillåter kommer vi definitivt att köra en sväng imorgon. :banana

Du har fått ett PM!

/Jocke

Nyheter