Taz
En Värmlandspôjk han kan
Kom precis på att jag ju var till Frankfurt på Bilmässa, å därifrån tog jag ju med mig en 12:årig singelmalt. Måste läppja lite på den nu!!!!
Skål!!!
//D
Skål!!!
//D
Yasha skrev:Skål, Taz!
Jag har en flaska med The Balvenie, Doublewood stående här... (också en 12-årig single malt) Köpt i England i februari! Men jag dricker inte så'nt där eldvatten, så jag tänker bara skålen och hur illa jag grinar efteråt, OK?!?
Yasha skrev:Oops, det där kan man ju tolka lite som man vill, men smuttandet jag pratar om har med så'nt som kommer från flaska i glas att göra, INGENTING ANNAT!!!
Yasha skrev:Vi visade visst våra rätta jag här...
Och jag som inte ens tycker OM whisky!!!
Taz skrev:Huvva, så det blev.
Satt visst och spelade gitarr och sjöng, drack whisky och spammade för fulla muggar igårkväll...
//D
Lokalen får gärna vara på Upstairs, så får Kongo se edra fulla nunor iaf!JoS skrev:Jag skall oxo ut ikväll med jobbarkompisar. Vi kanske ses på lokal?!
JoS skrev:Jag skall oxo ut ikväll med jobbarkompisar. Vi kanske ses på lokal?!
Jag vare sig drack, spelade gitarr eller sjöng, men spammade, det gjorde jag!Taz skrev:Huvva, så det blev.
Satt visst och spelade gitarr och sjöng, drack whisky och spammade för fulla muggar igårkväll...
//D
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |