Tjenare
Jag har köpt en rs 125 som var fullpower.
Men mina föräldrar ville ha den strypt och laglig så vi lämnade in den så att den skulle strypas.
Men nu vill jag ta bort det
Fick ett papper som det stod att den var strypt med trottelstop.
E d en liten gummigrej på trottelvajjern eller? Hur tar man bort d?
Och så har vi ju den där förbaskade effektsvackan mellan 5-6000 varv.
Läste i en annan tråd att den berodde på cdi-boxen.
Är det så eller kan trottelstoppet orsaka det.
Vilket munstycke ska man ha när den är fullpower? Och om det är några andra saker man ska göra när den är fp kan ni väll säga d.
Är det viktigt att ställa in dom där nålarna som det står om någonstanns?
Juste ja. När jag var ute och körde så kom jag upp i 120 (på mätaren) i en nerförsbacke. Då la den av och började inte accelerera förens vid 90. Varför gjorde den så?
Tack på förhand =)
Jag har köpt en rs 125 som var fullpower.
Men mina föräldrar ville ha den strypt och laglig så vi lämnade in den så att den skulle strypas.
Men nu vill jag ta bort det
Fick ett papper som det stod att den var strypt med trottelstop.
E d en liten gummigrej på trottelvajjern eller? Hur tar man bort d?
Och så har vi ju den där förbaskade effektsvackan mellan 5-6000 varv.
Läste i en annan tråd att den berodde på cdi-boxen.
Är det så eller kan trottelstoppet orsaka det.
Vilket munstycke ska man ha när den är fullpower? Och om det är några andra saker man ska göra när den är fp kan ni väll säga d.
Är det viktigt att ställa in dom där nålarna som det står om någonstanns?
Juste ja. När jag var ute och körde så kom jag upp i 120 (på mätaren) i en nerförsbacke. Då la den av och började inte accelerera förens vid 90. Varför gjorde den så?
Tack på förhand =)