Marsipulami
Guest
Var ute igår med hojen och körde på motorvägen. Låg väl runt 160-170km och sick-sackade mellan bilarna på ett snyggt sätt. Efter ett tag så tittade jag i bakspegeln och får se att 300-400 m bakom mig så är polisen på väg med blåljusen på. "Helvete" tänkte jag, inte fan ska jag bli tagen nu, har för mycket att sätta på spel. Så jag petade ner ett par växlar, drog på som satan, runt 250-270 km och körde rena GR stilen mellan bilarna för att hitta närmaste avfart. Låg väl så i ca 1 minut när jag längre fram får se en hel hög med blåsljus, snacka om att börja tänka om då Men det löjliga var att polisen som jag körde ifrån var på väg till en olycksplats, den som jag kom fram till. Så jag bara blev en i kön och körde snällt förbi och så var det som bortblåst.
Snacka om att jag blev nervös. Körde som en jävla idiot i ren onödan Man borde fan tänka efter innan... Men tänk om det var mig de var ute efter?
Nej, hålla hastigheten så slipper man detta obehagliga??
Snacka om att jag blev nervös. Körde som en jävla idiot i ren onödan Man borde fan tänka efter innan... Men tänk om det var mig de var ute efter?
Nej, hålla hastigheten så slipper man detta obehagliga??
Last edited: