knotan
fiddyturbo
tjosan
sitter lagom uttråkad sjukskriven och gipsad.
har styrt med bilar i många år (uteslutande turboprojekt)
några tidigare exmpel.
turbomatad fiddy 117cc med 10" sm hjul
turbo+kompressor toyota supra "gatbil"
volvo 360 500 hp gatbil
f1 bil turboreplica
rwd nissan micra 600whp bmw motor
generellt sett helt vanliga projektbilar mao
åkte i tidigare dagar MC men med barn-flickvän familjeliv å annat trassel hamnade det lite i skymundan då det inte finns tid för allt på en gång liksom...
i samband med ett slutgiltigt avbrott med barns mor inhandlades en ninja 900 som stått på önskelistan sen typ 10 år tillbaka, körde självklart på trafikförsäkring och oskattat "tills vidare" med baktanken , att ska jag ändå krocka så slipper jag bry mej mer om resterande bekymmer i livet, slutligen,
dock så har även jag fel ibland, vurpar med hojjen i en löjlig hastighet vilket inte leder till så mycket annat än skrotad plast krokiga fälgar och en bögglig tank,
i gengälgd ett inbetalningskort från rikspolisstyrelsen och landstinget i östergötland.
lite titanskrot i armen, en svullen näsa, ett krokigt nyckelben lite mindre fungerande knä osv....
ååå, min lösning i situatutionen, självklart behövs mer ös, turbo check, grenrör (jobbar som svetsare) lite lackering , nytt styre hjul etc så en turbo streetfighter måste vara det vettigaste???
sitter lagom uttråkad sjukskriven och gipsad.
har styrt med bilar i många år (uteslutande turboprojekt)
några tidigare exmpel.
turbomatad fiddy 117cc med 10" sm hjul
turbo+kompressor toyota supra "gatbil"
volvo 360 500 hp gatbil
f1 bil turboreplica
rwd nissan micra 600whp bmw motor
generellt sett helt vanliga projektbilar mao
åkte i tidigare dagar MC men med barn-flickvän familjeliv å annat trassel hamnade det lite i skymundan då det inte finns tid för allt på en gång liksom...
i samband med ett slutgiltigt avbrott med barns mor inhandlades en ninja 900 som stått på önskelistan sen typ 10 år tillbaka, körde självklart på trafikförsäkring och oskattat "tills vidare" med baktanken , att ska jag ändå krocka så slipper jag bry mej mer om resterande bekymmer i livet, slutligen,
dock så har även jag fel ibland, vurpar med hojjen i en löjlig hastighet vilket inte leder till så mycket annat än skrotad plast krokiga fälgar och en bögglig tank,
i gengälgd ett inbetalningskort från rikspolisstyrelsen och landstinget i östergötland.
lite titanskrot i armen, en svullen näsa, ett krokigt nyckelben lite mindre fungerande knä osv....
ååå, min lösning i situatutionen, självklart behövs mer ös, turbo check, grenrör (jobbar som svetsare) lite lackering , nytt styre hjul etc så en turbo streetfighter måste vara det vettigaste???