Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns såna fortfarande?
Jag trodde att det var en kvarleva från 60-talet.
Idag är det väl lag på att alla former av boende ska ha tillgång till tvättmöjligheter, så det borde väl inte finnas någon marknad för det.
Kolla om det finns på campingplatsen som ligger närmast dig.
Det ska enligt en kompis uppgift finnas en vid Värnhem. Vet inte var eller vad den heter eller om den finns kvar.
Det är inte vi som behöver en tvättomat. Vi har en kompis vars tvättmaskin gått sönder och just nu har de inte råd att köpa en ny.
Det ska enligt en kompis uppgift finnas en vid Värnhem. Vet inte var eller vad den heter eller om den finns kvar.
Det är inte vi som behöver en tvättomat. Vi har en kompis vars tvättmaskin gått sönder och just nu har de inte råd att köpa en ny.
Ah, så istället för att ni ska få tvätta åt dom så försöker du hitta en lösning på det! Smart
i
Jag föreslog att de kunde tvätta hos oss. Kompisen vet dock att vi har 4 barn och att vår tvättmaskin alltid snurrar, så han avböjde..
Jag skojade naturligtvis, vilket du säkert förstod![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |