Tvättomat i Malmö m omnejd?

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Nu får ni hjälpa mig! 118 118 eller Internetsökning kunde inte hjälpa mig. Hur hittar man en tvättomat i Malmö? Alltså en sådan där man själv tvättar och stoppar i mynt..

Finns såna fortfarande?

Jag trodde att det var en kvarleva från 60-talet.
Idag är det väl lag på att alla former av boende ska ha tillgång till tvättmöjligheter, så det borde väl inte finnas någon marknad för det.

Kolla om det finns på campingplatsen som ligger närmast dig.

Finns såna fortfarande?

Jag trodde att det var en kvarleva från 60-talet.
Idag är det väl lag på att alla former av boende ska ha tillgång till tvättmöjligheter, så det borde väl inte finnas någon marknad för det.

Kolla om det finns på campingplatsen som ligger närmast dig.

Det ska enligt en kompis uppgift finnas en vid Värnhem. Vet inte var eller vad den heter eller om den finns kvar.

Det är inte vi som behöver en tvättomat. Vi har en kompis vars tvättmaskin gått sönder och just nu har de inte råd att köpa en ny.

Det ska enligt en kompis uppgift finnas en vid Värnhem. Vet inte var eller vad den heter eller om den finns kvar.

Det är inte vi som behöver en tvättomat. Vi har en kompis vars tvättmaskin gått sönder och just nu har de inte råd att köpa en ny.

Ah, så istället för att ni ska få tvätta åt dom så försöker du hitta en lösning på det! Smart :hihi

Ah, så istället för att ni ska få tvätta åt dom så försöker du hitta en lösning på det! Smart :hihi

Last edited:

Okej, då är mitt tips campingplatser/vissa hotell, men förmodligen bara för sina gäster/kunder.
På en camping kan man nog smita in och tvätta ett par maskiner, helt perfekt egentligen, då kan man utnyttja tiden mellan maskinerna till att slappa på stranden...

Säg åt dem att åka till elgiganten och köpa en maskin på "räntefri" avbetalning och betala först efter september eller nåt sånt skit. En billig en för 4k eller så borde de ha råd med även på avbetalning...
Min tvättmaskin låter förresten jääävligt mycket vid centrifugering och trumman vobblar en del, det är mindre bra va? Den är nästan ny och jag har 5års garanti kvar men det gäller väl knappast såna grejjer?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick