Markus skrev:Imponerande. Är det skidor de leker?
piece skrev:Spelar dom inte gevär?
Markus skrev:Jag vet inte, är mest förundrad över att nu är det stafett som folk låtsas bry sig om. Kunde lika bra varit snöbollskastning eller isdans, så länge det är en svensk med så är det JeTtE iNntrEsaNnT.
Det var bra och underhållande TV-sport. Rafflande med svenskar som var som bäst när det gällde och alltså inte excellerade i att floppa när det gäller osm mest. Att det sedan inte är hela världen är en annan sak.Markus skrev:Jag vet inte, är mest förundrad över att nu är det stafett som folk låtsas bry sig om. Kunde lika bra varit snöbollskastning eller isdans, så länge det är en svensk med så är det JeTtE iNntrEsaNnT.
korvgubbe skrev:Du är bara bitter för att du alltid valdes sist på gympan!
Just rafflande kan jag tänka mig att det var.Gustav O skrev:Rafflande med svenskar som var som bäst...
Markus skrev:Det där skämtet är begagnat
Markus skrev:Just rafflande kan jag tänka mig att det var.
Kunde gärna varit ännu mindre för min del.tigrro skrev:Snowboard är det alldeles för lite av.
Gustav O skrev:Kunde gärna varit ännu mindre för min del.
tigrro skrev:Snowboard är det alldeles för lite av.
Allt går att titta på under OStigrro skrev:Snowboarden är det enda man kan titta på ju!
sportarn skrev:Allt går att titta på under OS
Enda gången som man tittar på curling o tycker det är spännande.
korvgubbe skrev:Ja, du har ju varit bitter på sport vid tidigare tillfällen så jag tror bestämt fler har konstaterat detsamma som jag nyss gjorde...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |