Bojsänke.Hur klassificerar man då SHs favoritobjekt att bespotta - Virago 535? Någon som vet?
Tvåhjulig motorcykel med obefintlig prestandaHur klassificerar man då SHs favoritobjekt att bespotta - Virago 535? Någon som vet?
Jag tycker mitt inspel rörande nämnda objekt var...diplomatiskt.Hur klassificerar man då SHs favoritobjekt att bespotta - Virago 535? Någon som vet?
En Triple RS. Undrar just var gränsen går för hög prestanda?Vad är det för Triumph Street du har?
SH kan hjälpa dig att korrekt bedöma ifall du har en Tvåhjulig motorcykel med hög prestanda
Tror du försäkringsbolagen tittar på kategorin? Jag tyckte inte min premie var så hutlös nämligen.Jag ägde en KTM 790 Duke -18 i sommar , den var också klassad som tvåhjulig motorcykel med hög prestanda av försäkringsbolaget vilket resulterade i en onödigt hög premie
Finns ju lite olika Street Triple men en RS 2017- har väl 121 hästar och väger 190 kg fulltankad med alla vätskor och batteri.En Triple RS. Undrar just var gränsen går för hög prestanda?
Avgasbandage, felvänt framdäck och fjorton XLmoto-klistermärken då? Hur påverkar det effekten?Så jag skulle nog säga att det är en Tvåhjulig motorcykel med hög prestanda.
Fast bara om du har ett synligt klistermärke från Acrapovic eller Powercommander någonstans på hojen (+10 hästar då ju)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|