boba fett skrev:Tänkte kolla om det är nån som hört eller vet om det är nån tv kanal som ska sända/visa SuperStock 600 i år??????
Webspy skrev:Lutar åt SVT 24.
jorpes skrev:Det vore ju ett riktigt nerköp... Ztv får väl sägas var ganska ok. dock var väl produktionen inte helt 100...
men men. Bättre svt24 än inget alls
De flesta har väl SVT24 numera SVT:s produktioner brukar dessutom hålla betydligt högre klass än småkanalerna. Ingen garanti, men ett hoppingivande tecken. Bara för att jag skriver det blir det säkert en skitproduktion med bara en, handhållen, videokamera...Gottis skrev:Nja nu är du fel ute är ju fler som har SVT än ZTV efter som SVT24 ingår i alla digital paket och ztv bara ingår i viasat
fel även i boxer paketetGottis skrev:ztv bara ingår i viasat
Samt ComHem.porec skrev:fel även i boxer paketet
porec skrev:fel även i boxer paketet
men den där kanalen Sportexpressen.. tycker jag verkar bra.. synd att jag inte har den, å mycket RR i den..Gottis skrev:ja det vet jag efter som jag har boxer men via sat sport som direkt sände STCC går bara på viasat
Via sat går i boxer,och via sat kanske com hem med vet ej
SVT går i Comhem,boxer,canalplus alla digitala bostads kablar
jag tror på SVT dom gjorde ett kanon jobb med Race innan skiten tog över
porec skrev:men den där kanalen Sportexpressen.. tycker jag verkar bra.. synd att jag inte har den, å mycket RR i den..
Strider skrev:Och vad grundar du denna info på ?
Gottis skrev:Nja nu är du fel ute är ju fler som har SVT än ZTV efter som SVT24 ingår i alla digital paket och ztv bara ingår i viasat
De enda som jag kan se sänder från tävlingarna STCC är Race på SVT o undrar hur mkt roadracing dom klämmer in på dom 1/2 timmes programmen!!??moto-gg skrev:2128557Hur blir det med tv i STCC STK 600??
rust29 skrev:2181232Jomen visst, på onsdag borde det vara dax för premiären
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |