TV3 o ZTV på boxer

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
NYHET! SÄNDNINGSTART FÖR TV3 KLAR!
Imorgon, den 12/3, börjar TV3 och ZTV sända i det digitala marknätet. TV8 startar i april. Kanalerna kommer att ligga utanför Boxers programkort och sänds därför tills vidare helt kostnadsfritt.

För att få in kanalen behöver du som har en mottagare för markänd digital-tv bara göra en kanalsökning. Du kan göra den först efter klockan 10.00 imorgon

enligt www.boxer.se

Så bara att börja knappra på fjärran snart! :yoparty

Hoppas att dom knäcker dom nya korten snart bara! :fyllisar

dukeIIfbg

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
KTM 950 SUMO
WestW skrev:
Tack för infon :Bugar

Jo det börjar brinna i knutarna nu. Måste bli knäckt och att vanliga "Svensson" kan börja bränna kort igen. Vill absolut inte börja betala för smörjan.
ja köper gärna ett kort så fort dom knäcker dom nya mvh dukeIIfbg!!!

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Chrille skrev:
Vill man inte betala för smörjan så klarar man sig väl utmärkt utan?? Eller stjäl ni äckligt godis när ni snattar också?

TV3 visar STCC/Veidec i år http://www.stcc.se/ht-php/nytt.php3?=&id=27393&sok[]=>@-08 så därför kommer jag betala för skiten och inneha kabelkanaler för första gången sen -96

Just TV3 behöver du ju inte betala för i dagsläget, då den ingår i det fria utbudet. Dock så måste man ha en digitalbox, men det går att köpa begagnade sådana.
Ovanstående gäller såklart endast Boxer, hos övriga får man betala för TV3

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Chrille skrev:
Vill man inte betala för smörjan så klarar man sig väl utmärkt utan?? Eller stjäl ni äckligt godis när ni snattar också?

TV3 visar STCC/Veidec i år http://www.stcc.se/ht-php/nytt.php3?=&id=27393&sok[]=>@-08 så därför kommer jag betala för skiten och inneha kabelkanaler för första gången sen -96

Vafan ska TV3 ta över STCC/Veidec.. Då kommer man ju inte få se ett skit av det iår då. SVT måste väl ha plats till fotboll-tennis och golf eller liknande antar jag :4skrika

Diversion

Guest
Evil M skrev:
Vafan ska TV3 ta över STCC/Veidec.. Då kommer man ju inte få se ett skit av det iår då. SVT måste väl ha plats till fotboll-tennis och golf eller liknande antar jag :4skrika

Det är väl bra. Till skillnad från komersiella kanaler har SVT ett ansvar att främja moraliskt uppbyggliga aktiviteter som skapar en spänstig ungdom med sund kropp och sunda värderingar.

Racing och liknande avarter av sport hör inte hemma i folkhemmet. *Svartvit film i 19 fps med skilda pojk och flickläger där pojkarna spelat fotboll och flickorna har husmorsgymnastik, till skrällig blåsorkestermusik*

Peno

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
ZX6R
Evil M skrev:
Ne det är sant men då kunde jag ju se lite iaf nu kommer ja inte kunna se ett skit av det om jag inte åker runt och kollar på det live istället, Karlskoga är ju gjutet iaf.

Ähh, varenda pub har ju trean och storbilds-TV idag. Det löser sig för de som inte har trean oxå.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...