Tjena alla mc åkare
Ja då var de dags att ta första klivet in i mc världen.
Jag har kollat på lite olika motorcyklar och valt att Varadero:n är den som passar mina behov av att kunna åka lång o snålt varje dag så nu har jag i alla fall tittat på en del olika och kommit fram till att det kanske skulle vara något att köpa en Tysk importerad av en kille som importerar lätta motorcyklar...
Då undrar jag:
1. Är de några problem att besikta dem när man avstrypt den, eller strypt den beroende på i vilket skick den nu är?
2. Måste den för att kunna besiktas och registreras, strypas eller avstrypas av Honda då eller?
3. Och sist men inte minst, om det är någon som vet vilken typ av strypning som brukar sitta på en Varadero när den kommer från tyskland i 80km/h skicket?
(Jag uppskattar svar trots att jag inte vet något om motorcykelns strypning ännu) / Tack
Ja då var de dags att ta första klivet in i mc världen.
Jag har kollat på lite olika motorcyklar och valt att Varadero:n är den som passar mina behov av att kunna åka lång o snålt varje dag så nu har jag i alla fall tittat på en del olika och kommit fram till att det kanske skulle vara något att köpa en Tysk importerad av en kille som importerar lätta motorcyklar...
Då undrar jag:
1. Är de några problem att besikta dem när man avstrypt den, eller strypt den beroende på i vilket skick den nu är?
2. Måste den för att kunna besiktas och registreras, strypas eller avstrypas av Honda då eller?
3. Och sist men inte minst, om det är någon som vet vilken typ av strypning som brukar sitta på en Varadero när den kommer från tyskland i 80km/h skicket?
(Jag uppskattar svar trots att jag inte vet något om motorcykelns strypning ännu) / Tack
