Hej hej.. Min första tråd på denna del av forumet men jag tror jag kommit rätt
Har hittat en Yamaha TZR 125 -99 för 20 000kr i tyskland.
Hittade även ett litet företag som hämtar hojar och bilar i tyskland som heter
ImportAkuten.
Min fråga är nu om någon vet om dom är seriösa och inte kommer blåsa mej på alla pengarna?
Mailade o frågade vad han tar för att hämta den åt mej och han ville ha mellan 12 000kr och 17200kr... men då mailade jag och sa att sådana pengar har jag inte och kunde max betala 7000kr för att han hämtar den och då fick jag mail nyss som det stod detta i:
Ok
7000 kr
men då måste vi ta det denna veckan då jag har en pickupp.
Ring mig på xxx-xxxxxxx
idag lördag.
Mvh Ole
Låter lite tveksamt eller hur?
Hemsidan är www.importakuten.nu
Som det står på sidan så vill dom ju ha alla pengar i förväg så dom kan köpa den och sedan inte bli blåsta, men en sak jag reagerade på är pappa sa att deras bank "Föreningssparbanken Laholm", ska ha slagits ihop med en annan bank för 5 år sen och inte heter det längre...
Nån som har en aning om dom är serösa?
Har hittat en Yamaha TZR 125 -99 för 20 000kr i tyskland.
Hittade även ett litet företag som hämtar hojar och bilar i tyskland som heter
ImportAkuten.
Min fråga är nu om någon vet om dom är seriösa och inte kommer blåsa mej på alla pengarna?
Mailade o frågade vad han tar för att hämta den åt mej och han ville ha mellan 12 000kr och 17200kr... men då mailade jag och sa att sådana pengar har jag inte och kunde max betala 7000kr för att han hämtar den och då fick jag mail nyss som det stod detta i:
Ok
7000 kr
men då måste vi ta det denna veckan då jag har en pickupp.
Ring mig på xxx-xxxxxxx
idag lördag.
Mvh Ole
Låter lite tveksamt eller hur?
Hemsidan är www.importakuten.nu
Som det står på sidan så vill dom ju ha alla pengar i förväg så dom kan köpa den och sedan inte bli blåsta, men en sak jag reagerade på är pappa sa att deras bank "Föreningssparbanken Laholm", ska ha slagits ihop med en annan bank för 5 år sen och inte heter det längre...
Nån som har en aning om dom är serösa?