Tysklandsimport!

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Sålda
Tänkte om det fanns någon här som har nån bra länk till någon tysk annonssida för MC, förutom mobile.de då förstås?
Letar efter en trevlig liten FZ6 nämligen.

Rideass

Ung pung, på skrevraket.
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Tvåhjulssoffa GSA -08
avfartsgatan skrev:
2091227 Tänkte om det fanns någon här som har nån bra länk till någon tysk annonssida för MC, förutom mobile.de då förstås?
Letar efter en trevlig liten FZ6 nämligen.

Vet inte om jag borde skriva något, men bara ett vänligt tips från personlig erfarenhet: Köp något hemma i Sverige istället, det blir så mycket smidigare om något börjar krångla för dig. Jag har haft importbilar och motorcyklar. Jag har haft de absolut konstigaste felen.

dibbe

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Succa tl1000s
konstigaste felen?

Uhm för att du har haft de konstigaste felen skall han väl inte passa sig från import heller? Köp billigt och bra utomlands. Helt rätt. Dock ingen sida att ge dig tipps på.

Rideass

Ung pung, på skrevraket.
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Tvåhjulssoffa GSA -08
dibbe skrev:
2091271 Uhm för att du har haft de konstigaste felen skall han väl inte passa sig från import heller? Köp billigt och bra utomlands. Helt rätt. Dock ingen sida att ge dig tipps på.

Helt riktigt, jag kan ju haft otrolig otur med de fordon jag ägt som varit import.
Men alltid när man "sparar" pengar brukar murphys lag se till så man inte sparar så mycket iaf. ;D

dibbe

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Succa tl1000s
Farbrorn skrev:
2091275 Helt riktigt, jag kan ju haft otrolig otur med de fordon jag ägt som varit import.
Men alltid när man "sparar" pengar brukar murphys lag se till så man inte sparar så mycket iaf. ;D

sant sant.. Men tycker dock det verkar väldigt ovanligt med strul. Om man nu inte köper väldigt udda märken eller väldigt gammla grejer.

mikekop

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2006
Hoj
Honda CBR 1000F -97
www.autoscout24.de

Köper man en äldre hoj som garantin redan gått ut på så är det ju bara vinst, dock så är inte alla hojar billigare än i Sverige, det gäller att hitta rätt objekt.

Har själv en importbil som har varit problemfri, tänkte importera hoj också men hittade min hoj i Sverige till rätt pris :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning