UARR:are med barn!!!

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Inte så farligt som det låter, ingen som har blivit med barn.

Det här är ett rop till alla er som har barn eller känner er som barn. Gå på Cirkus!!!

Jag har några biljetter kvar till Circus Skratt på Söndag eftermiddag 17:30 bakom Gränby Centrum.

Känner ni att ni vill ha några biljetter hör av er till mig! Jag har ca 8st kvar.

Hör av er.

//D

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Öh, nej tack. Två av mina kollegor med ungdomar från mitt jobb ska dit. Miranda är ju också klart för liten för att uppskatta cirkus. Dessutom tycker jag att clowner är otäcka.. :eek:

Jag går nog och röstar istället när vi är klara med BMW-klubben :hej

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
va fa.... trodde de var nån som blitt på TJOCKEN!
Nä.. fy för ungar och fy för cirkus...

Du är väl lite barnslig Taz? :D (särksilt med tanke på trådarna du öppnat på sistone :cool: )

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Tror inte det ???

Tinatjejen skrev:

Du är väl lite barnslig Taz? :D (särksilt med tanke på trådarna du öppnat på sistone :cool: )

Han bejakar bara barnet inom sig, man börjar med det när man blir 30+, helt normalt :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: Tror inte det ???

TroLliS skrev:
Han bejakar bara barnet inom sig, man börjar med det när man blir 30+, helt normalt :tummenupp

ja kanske.. och upp till 30 försöker man låtsas som att man INTE ALLS är barnslig... :notme

Cinderella

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
2010 Ducati 796 ABS
Eftersom jag en gång trodde att jag ensam skulle befolka jorden, så tar jag gärna 5 biljetter, eller så många du har kvar. Antar att det är fribiljetter eller?

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
BARN ÄR UNDERBARA!

Tinatjejen skrev:

Ja vad säger man till någon som inte har barn än... vänta du bara tills du har egna, din världsbild komer att vridas om inte 180 grader så åtminstone 150! Jag har 2 barn, en Emma på 2,5 år och en Tobias på 4 månader, och det är det bästa som hänt mig! Även om jag ägnar mig till MC åkning så ofta och mycket jag kan så går barnen i första hand! Det är meningen med livet att ha barn, det kommer du även inse om än kanske motvilligt vänta du bara, din tid kommer. Du har som alla andra kvinnor en klocka som tickar och när den ringer, då ser du till att du får som du vill på vanligt kvinnligt manér. Nu behöver du inte skrämmas av denna visdom som jag skriver om, du har minst 10 år på dig innan klockan ringer riktigt högt, mao du hinner njuta av att bara ta hand om dig själv ett tag till.

Jag, min fru Eva och Emma skall gå på Cirkus Skratt på söndag, vore kul att se några av er där med!

/Simba :fakta

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: BARN ÄR UNDERBARA!

Simba skrev:
Nu behöver du inte skrämmas av denna visdom som jag skriver om, du har minst 10 år på dig innan klockan ringer riktigt högt, mao du hinner njuta av att bara ta hand om dig själv ett tag till.
/Simba :fakta

Den skrämmer mig inte det minsta. Den där visdomen skrämmer mig lika mkt som när vår lärare vrålade åt oss minst tio ggr/lektion.
Ungefär lika många ggr har man hört det där.
Kanske har man unga själv nån dag. Helst inte dock. :fakta :zpy
Jag har många mer år än 10 på mig... :rolleyes:
Och som du säger.. den dagen jag känner för att ha något, ser jag till att få det, på ett eller annat vis.
Det gäller säkert även ungar, om man nu skulle vilja ha det en dag. :eek: men som de e nu vill jag ABSOLUT INTE ha några.

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Barn är underbara och går inte att jämföra med vare sig lottovinster eller senaste sporthojen designad av dig själv med allt du kan önska, men man behöver inte ha bråttom och det är väl tjatet runt omkring som gör att en del slår ifrån sig och vill inte höra eller tänka tanken.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Re: Re: BARN ÄR UNDERBARA!

Tinatjejen skrev:
Den skrämmer mig inte det minsta. Den där visdomen skrämmer mig lika mkt som när vår lärare vrålade åt oss minst tio ggr/lektion.
Ungefär lika många ggr har man hört det där.
Kanske har man unga själv nån dag. Helst inte dock. :fakta :zpy
Jag har många mer år än 10 på mig... :rolleyes:
Och som du säger.. den dagen jag känner för att ha något, ser jag till att få det, på ett eller annat vis.
Det gäller säkert även ungar, om man nu skulle vilja ha det en dag. :eek: men som de e nu vill jag ABSOLUT INTE ha några.

Precis så som du säger nu sa min numera fru och jag trodde jag satsat på fel kvinna. Som tur var höll jag mig lugn och efter många år och utan snack om barn från min sida, ville hon ha barn med mig, snacka om att jag blev lycklig. Så kan det gå, märk väl att jag träffade Eva när hon var 27 och hade då samma inställning som du nu.

/Simba

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Pertan skrev:
Barn är underbara och går inte att jämföra med vare sig lottovinster eller senaste sporthojen designad av dig själv med allt du kan önska, men man behöver inte ha bråttom och det är väl tjatet runt omkring som gör att en del slår ifrån sig och vill inte höra eller tänka tanken.

Så sant så Pertan, så ni som vill ha barn med era sambos, håll klaffen och vänta ut tiden så händer det av sig själv, tjat kommer man ingen vart med.

/Simba

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Cinderella

Cinderella skrev:
Eftersom jag en gång trodde att jag ensam skulle befolka jorden, så tar jag gärna 5 biljetter, eller så många du har kvar. Antar att det är fribiljetter eller?
Klart du kan få 5 biljetter...

Hör av dig imorgon så ordnar vi till att du får dem.
Slå mig en signal på 0708-625127

Tre kvar, någon som vill glädja sina barn eller sig själva?

//D

Ps. Tinatjejen, klart jag är barnslig... å ju äldre jag blir ju dyrare blir leksakerna Ds.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: Re: Re: BARN ÄR UNDERBARA!

Simba skrev:
Precis så som du säger nu sa min numera fru och jag trodde jag satsat på fel kvinna. Som tur var höll jag mig lugn och efter många år och utan snack om barn från min sida, ville hon ha barn med mig, snacka om att jag blev lycklig. Så kan det gå, märk väl att jag träffade Eva när hon var 27 och hade då samma inställning som du nu.

/Simba

ja, som det är nu går allt sånt snacka in genom ena örat och ut genom andra....

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Sorry Yammis.

Taz skrev i första posten att det var idag, söndag eftermiddag 17:30.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Bilder från Cirkus Skratt i söndags

Jag, min fru Eva och vår dotter Emma 2,5 år var på Cikus Skratt i söndags. Det var faktist mycket bättre än jag trodde innan och Emma var helt salig! Här är några bilder:

Bifogat

• cirkus_skratt_bild1_1.jpg
    cirkus_skratt_bild1_1.jpg
    95 KB · Visningar: 58
Last edited:

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Bilder från Cirkus Skratt i söndags

En clown med "mänsklig ko"

Bifogat

• cirkus_skratt_bild2.jpg
    cirkus_skratt_bild2.jpg
    84.5 KB · Visningar: 59

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Bilder från CIkus Skratt i söndags

En höjdare i balansakt!

Bifogat

• cirkus_skratt_bild3.jpg
    cirkus_skratt_bild3.jpg
    61.9 KB · Visningar: 53
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...