Kryptonit
Pälsklädd raggare
Nu har jag beställt sida
(Detta är en fortsättning på tråden)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=34962&page=1&pp=20
Man kan ju iaf testa under ett år att försöka hitta på något. Det är ju inte så stora pengar det rör sig om ifall att jag får hosta upp extra kosing
Priset för detta blev dock lite dyrare än vad jag hade tänkt mig...
Vad jag har gjort är att lägga ut 600:- för 1år, 1GB utrymme. Orsaken till den dyrare kostnaden var för att jag valde att inte ha en krånglig adress till sidan utan adressen till sidan blir:
www.uarr.se
Mitt mål är att detta ska gå med 0 kronors vinst/förlust för mig.
Är det några som fortfarande vill vara med om det kostar 50:- för ett år och man får slänga upp 95 MB bilder?
Hur många vi blir spelar inte så stor roll, jag har ordnat så att när det behövs extra utrymme/bandbredd så kostar det mig 250:- för +1GB utrymme +5GB bandbredd.
Om det blir en succé med denna roadrunnerssida så det går plus tycker jag att vi lottar ut överskottet alternativt använder det för att t.ex. muta någon för att skapa den omdiskuterade loggan, ordnar några roliga priser för pengarna och fixar någon tävling eller likande....
01. Kryptonit
02. JoS -vill alltid.
03. ReDn (ska iväg till playa de engle för skaffa matrial på fredag)
04. M:et
05. zeal
06. GD - GladeDansken
07. Affe_R1 (Kamera kommer att köpas i vår)
08. Penguin
09. GurraG
10. Kamikaze kidden
11. Nike
12. Drutten
13. Taz
14. Bluegreengrey
15. Simba
16. Kongo
17. Ugluk
(Detta är en fortsättning på tråden)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=34962&page=1&pp=20
Man kan ju iaf testa under ett år att försöka hitta på något. Det är ju inte så stora pengar det rör sig om ifall att jag får hosta upp extra kosing
Priset för detta blev dock lite dyrare än vad jag hade tänkt mig...
Vad jag har gjort är att lägga ut 600:- för 1år, 1GB utrymme. Orsaken till den dyrare kostnaden var för att jag valde att inte ha en krånglig adress till sidan utan adressen till sidan blir:
www.uarr.se
Mitt mål är att detta ska gå med 0 kronors vinst/förlust för mig.
Är det några som fortfarande vill vara med om det kostar 50:- för ett år och man får slänga upp 95 MB bilder?
Hur många vi blir spelar inte så stor roll, jag har ordnat så att när det behövs extra utrymme/bandbredd så kostar det mig 250:- för +1GB utrymme +5GB bandbredd.
Om det blir en succé med denna roadrunnerssida så det går plus tycker jag att vi lottar ut överskottet alternativt använder det för att t.ex. muta någon för att skapa den omdiskuterade loggan, ordnar några roliga priser för pengarna och fixar någon tävling eller likande....
01. Kryptonit
02. JoS -vill alltid.
03. ReDn (ska iväg till playa de engle för skaffa matrial på fredag)
04. M:et
05. zeal
06. GD - GladeDansken
07. Affe_R1 (Kamera kommer att köpas i vår)
08. Penguin
09. GurraG
10. Kamikaze kidden
11. Nike
12. Drutten
13. Taz
14. Bluegreengrey
15. Simba
16. Kongo
17. Ugluk
Last edited: