uarr.se försvinner tillfälligt

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Pga av min obefintliga internetuppkoppling tänkte jag ju att JoS skulle få överta uarr.se och jag bara assistera med en del "krångligt" skruvande.

Jag kollade upp det där med överlåtelse av domännamn osv och det skulle kosta en bunt hundralappar = JoS skulle förmodligen bli tvungen att ta ut mer än de 50 kronorna). För att undvika den kostnaden så låter jag nu kontot på webhotellet samt domännamnet upphöra. Uarr.se kommer försvinna under en tid dvs.

Jag har sparat ner samtliga bilder som är uppladdade, så ingen bild kommer att försvinna. Det är dock osäkert om galleriet kommer att återställas i det skick det är nu när uarr återuppstår. Detta pga av att det är lämpligt att göra en ordentlig uppgradering av galleriet och allt annat (speciellt gästboken då idiotiska automatscript som länkar till massa suspekta sidor gör massa inlägg)

Rättigheterna att ladda upp bilder har jag strypt för några dagar sedan så ingen bild försvinner.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ReDan skrev:
Bra att du berättar att domänen är "upp4grabs" : )

Jajamensan... Tror det är många här som vill regga den för att sabotera eller? :rolleyes:

I värsta fall är ju bara att kolla vem det är som reggat i sånt fall och sedan be personen på ett vänligt sätt att säga upp den
( :machinegu :hördu :kulspruta :kryckor )

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jaså det är därför jag inte har kunnat lägga upp mina bilder.
Jag skällde lite på JoS igår, men då är ju han helt oskyldig...

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Affe_R1 skrev:
Jaså det är därför jag inte har kunnat lägga upp mina bilder.
Jag skällde lite på JoS igår, men då är ju han helt oskyldig...

Det stämmer... Det är mig du ska skylla på för att inte ha skapat denna tråd innan jag ströp rättighter :rodnar

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Tack för att du berättar detta Krypto. Jag blev nästan ledsen när Affe angrep mig med full styrka igår. :tungan

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Men om vi skall vara ärliga. Hur många av oss har tankat upp bilder i våra kataloger?
Vissa tankar som fan, det vet jag , men de flesta gör ju ingenting.

Skall vi fortfarande ha kvar www.uarr.se som vi betalar pengar för eller skall vi fixa en annan lösning? www.uarr.*** kan vi ju fixa billigare via en ful-server. Är det ingen av oss som har en lina som kan fixa detta? Vi pratar om en låg transfer rate egentligen. Det enda som gäller är att den servern skall vara uppe 7/24.

Eller? Ge mig lite åsikter.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...