Mavve
Ur-medlem sen 2002.
OLDEN skrev:Grodor!
I alla jävla former, kan inte ens titta på dem på tv. I tidningar är gränsfall
Även ungar som tuggar på sina snören i huvtröjor!!!!
GAAAH
En groda är kanske 73ggr mindre än vad du är och i många fall dessutom fridlysta. Trampa du på den om det får dig att må bättre nästa gång då du tror att den lille 4centimeters stackaren ska angripa dig.
Svårare än så är det inte.
goodfella skrev:Jag går inte på A-brunnar(skitjobbigt på macken vid mig för där finns en A-brunn precis vid pumpen så man får stå lite böjd å tanka).
Kan inte udda strumpor på mig, båda måste vara likadana.
Hatar när mattkanter ligger uppvikta eller att nån pryl står snett, när man ligger i sängen och ska sova. Jag kan inte somna innan jag rättat till sakerna.
Och som någon sa innan så är det jobbigt att man MÅSTE hinna före någon typ in genom en dörr eller till en kö eller nåt, annars händer nåt dåligt.
Det finns hjälp att söka, du lider av tvångstankar och det är ingen fobi - utan du är sjuk.
humlan skrev:fiskar och fåglar finns det nå hemskare![]()
Ja, det finns hemskare saker. Tänk på maginfluensa eller lunginflamation av den högre graden så försvinner din tramsiga rädsla(fobi) för djur som dig ingenting kan göra.
Trippelåtta skrev:De e väll ingen fobi direkt...snarare en tvångstanke.
Jag får en känsla av att jag måste stoppa in fingrarna i hålen på på kåpan över torrkopplingen när motorn är igång![]()
![]()
Jag har lyckats att hålla borta fingrarna än så länge.
Du vet vad som händer om du stoppar in dem. Dagen då du stoppar in dem så har du fjort det för att du vill bli av med dem. Skyller du på sjukhuset sen att det var för att du hörde en röst säga åt dig det så kommer du inte hem på ett bra tag.
Jag har aldrig insett att jag verkligen är problemfri. Tack ska ni ha sjuklingar.
750RR