Udda fobier/läggningar?

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Men jag antar att ängslan för att sina nära och kära ska råka illa ut och att vara noga med att släcka och låsa överallt inte är så farliga fobier trots allt.
Det finns ju värre saker, Paraskavedekatriofobi t.ex. Vet ni vad det är?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hår är ju naturligt. Jag respkterar att ni tycker som ni gör och nej, ibland är det inte speciellt snyggt. men äckligt?
Om en tjej inte vill raka sin bikinilinje tycker jag att det är helt okej. Att raka är ju upp till var och en.
Men att raka ryggen? :jisses

Det är väl det att man inte är van att se någons könshår sticka ut utanför trosorna/bikinin.
Men hur många killar rakar sin linje? Dom badar ju alltid i shorts..

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
måste faktist säga att en karl med hår på bröstet samt raggarrand är otroligt sexig..... :D

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Tycker också det är ganska äckligt med en massa hår :fakta Visst, är det välansat så är det inte hela världen om hon är lite hårig mellan benen. Men att dra ner trosorna och mötas av en skog som växer långt ut på låren/magen :skrämd :zpy :zpy :zpy

Hår under armarna på tjejer måste bland det mest avtändande som finns, tappar lusten direkt om man ser det :eek: :p

Tycker för den delen att det är precis lika äckligt med en stor skog mellan benen på killar, men eftersom det inte är något jag är intresserad av så får dom va hur j-a håriga dom vill för mig.

Vad det gäller andra fobier så får jag hjärtklappning och yrsel så fort jag ser en polis :p Värst är det såklart när man kör mc/bil, men det spelar ingen roll om man bara går på stan. Får jag syn på en polis så hoppar jag till :eek: Trots att de enda olagligheter jag brukar ägna mig åt är fortkörning, dricka öl på offentliga platser och ladda hem musik/filmer på internet :rolleyes:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
När jag äter isglass är jag rädd att det ska vara lite papper kvar på den, så att jag får det mellan tänderna tillsammans med glassen. Såå läskigt!! :eek:

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Har fobi för stora båtar, oljetankers, finlandsbåtar o sånt... Hamna i vattnet framför/under/bakom en sån o jag hade dött av skräck...

Och stora spindlar också...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Udda fobier/läggningar... nej jag är helt normal och har ingenting sådant.

Hellracer

Asfaltskontrollant
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
En hel hoper Italienska skönheter med mycket riv i!
Jag har väl inga direkta fobier att tala om, om man inte räknar att byta latrin på utedasset.

Under stycket tvångsmässiga böjelser kan vi dock lägga in att jag älskar att gnugga på min tjejs ögonbryn. Mina egna går bra också, om hon vägrar släppa till.

Gillar: Att lägga ner ett gäng pepparkar i ett glas med mjölk. När pepparkaorna har blötts upp så att de bara är en geggig massa så äter jag upp dem med en sked.
Slå det om ni kan!!!

Samlar: Har samlat på Smurfer en gång i tiden.

Eder
Hellracer

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Jag har en MC relaterad noja (bl.a.):

Tvångsmässigt trycker jag på blinkers återställningen 1ggr/minut, även när jag kör bana.. helt sinnes, även under väldigt inspererad körning på allmän väg så kommer jag på mig själv med att trycka på den satans blinkersknappen. :mad: :mad:

En annan noja är min Nycklar,cigg å snus cermonin som företar sig varje gång jag lämnar huset. En koll innan jag går ur huset och även en gång när jag väl är ute. :bow

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1
Triggerhappy skrev:
Jag har en MC relaterad noja (bl.a.):

Tvångsmässigt trycker jag på blinkers återställningen 1ggr/minut, även när jag kör bana.. helt sinnes, även under väldigt inspererad körning på allmän väg så kommer jag på mig själv med att trycka på den satans blinkersknappen. :mad: :mad:

Kan du inte smitta mig med den nojan jag åker alltid runt me blinkersen på i tid otid :3freak

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
Hellracer skrev:
Gillar: Att lägga ner ett gäng pepparkar i ett glas med mjölk. När pepparkaorna har blötts upp så att de bara är en geggig massa så äter jag upp dem med en sked.
Slå det om ni kan!!!

Eder
Hellracer

,, det är fan svårslaget!!! :crash

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Conrad skrev:
Jag måste alltid kolla att jag har ställt klockan/låst alla dörrar -cirka 5ggr innan jag går/lägger mig...nojja...

det kallas tvångstankar...sånt kan man bli inlagd för :D

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Triggerhappy skrev:
Jag som trodde jag var ganska nojafri numera. Känner igen mig i fler och fler punkter här :crash

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife