det gör de inteLinkan_Dt125r skrev:2380587Tja!
Är det nån som vet om ufo twin lyse går igenom besiktning?
-Rosen- skrev:2380634det gör de inte
precis som jag sa på msn (A) =Sebbe_H skrev:2382764Ja på med orginal, onödigt att chansa.
Går som sagt absolut inte. Först ocg främst ger reflektorn cirkulära "ljusen" samt att du inte kan ställa in så att hel och halvljus stämmer.Linkan_Dt125r skrev:2385189har du sagt de till mig på msn mr emcom?![]()
Lundgren skrev:2386893Går som sagt absolut inte. Först ocg främst ger reflektorn cirkulära "ljusen" samt att du inte kan ställa in så att hel och halvljus stämmer.
Linkan_Dt125r skrev:2387429Okej.. ni tror väl inte att snuten bryr sig om dom ser mig köra med twin?![]()
_Nille_ skrev:2387523ne, om dom inte är sura..![]()
Jag har kört med dem i 1 år. Möter polisen dagligen (nästan) Jag har inte blivit stoppad för det så. Chansen är ganska liten. Bättre att du har lysen som inte är godkända än inga lysen allasLinkan_Dt125r skrev:2387891Okej då får vi hoppas att dom inte är sura då![]()
jag körde utan lysen och allt i trelleborgLundgren skrev:2388042Jag har kört med dem i 1 år. Möter polisen dagligen (nästan) Jag har inte blivit stoppad för det så. Chansen är ganska liten. Bättre att du har lysen som inte är godkända än inga lysen allas![]()
Lundgren skrev:2388042Jag har kört med dem i 1 år. Möter polisen dagligen (nästan) Jag har inte blivit stoppad för det så. Chansen är ganska liten. Bättre att du har lysen som inte är godkända än inga lysen allas![]()
Linkan_Dt125r skrev:2388209Okej men då är de ju lugnt.. men de blir inte twins förrän till nästa sommar.. då ska jag ha twins lyse, yzframskärm, miniblinkers, nytt baklyse![]()
![]()
Robin_90 skrev:2391877Var går de att köpa dom delarnao hur vet man att dom passar....
haha
![]()
HAHAHA njaa sånt chansar man inte påBärgren skrev:2391882Du får chansa. Det är typ som att stoppa picken i ett eluttag, du vet inte om det finns ström i det förens du har provat.![]()
Robin_90 skrev:2391877Var går de att köpa dom delarnao hur vet man att dom passar....
haha
![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X