Ouroboros
Ny medlem
Vi har länge planerat att ha en banåkning för medlemmarna, och även för er som inte är medlemmar nu i sommar och vi har kommit fram till detta datum, torsdag 28 Juli.
Anledningen till en torsdag är dels det lägre priset för banan och att vi planerar att åka vidare ner till Deltaträffen på fredagen. Mer om det senare.
Men nu kommer vi till det viktiga. För att vi ska kunna boka banan behöver vi "sponsorer", alltså några som är villiga att gå in med en summa pengar i förskott för att körningen ska bli av.
UMCC har inte råd att ta en eventuell förlust på banhyra.
Tanken vi har är att 12 st personer är villiga att lägga 1000kr vardera för att pengar ska finnas till hyran.
Dessa pengar måste vara oss tillhanda senast 28 Juni, varav banan bokas.
De är ej heller återbetalbara så var säker på att du/ni vill vara "sponsorer".
Däremot om körningen går med plusresultat kan man om man vill få tillbaka mellanskillnad ned till ordinarie pris för körningen. (diskuterat 400kr/ medlem, 600kr/ ej medlem)
Vid få anmälningar till körningen kör vi antingen "öppen depå" eller typ två grupper, "Race & alla andra".
Vid många anmälningar, ca >35st kör vi de vanliga grupperna.
Har ni läst detta och är införstådda i vad det står och vill hjälpa så:
Betalning till detta konto i Nordea: 3040 22 22598
Summa: 1000kr
Skriv namn som betalningsmeddelande.
Skicka också gärna ett PM till Thommy med de uppgifter du önskar lämna såsom namn, telenummer och inbetalningsinfo.
Har ni mer frågor så skriv i tråden eller ring gärna mig så ska jag försöka förklara. 070-3407906.
Skriv också upp er på denna lista.
Sponsorer:
1. Thommy Berglund
2. Erik Holmgren
3. Jonas Granström
4. Robert lindgren
5. Roger borgeryd
6. Jesper rova
7. Jon
8.
9.
10.
11.
12.
Gör även en lista för er som är sugna på att följa med och köra på Midlanda men som inte känner att ni vill/kan sponsra för den.
Gruppindelningar osv gör vi i den stora Banåkningstråden när banan är bokad.
Jag vill köra på Midlanda 28 Juli:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv....
Anledningen till en torsdag är dels det lägre priset för banan och att vi planerar att åka vidare ner till Deltaträffen på fredagen. Mer om det senare.
Men nu kommer vi till det viktiga. För att vi ska kunna boka banan behöver vi "sponsorer", alltså några som är villiga att gå in med en summa pengar i förskott för att körningen ska bli av.
UMCC har inte råd att ta en eventuell förlust på banhyra.
Tanken vi har är att 12 st personer är villiga att lägga 1000kr vardera för att pengar ska finnas till hyran.
Dessa pengar måste vara oss tillhanda senast 28 Juni, varav banan bokas.
De är ej heller återbetalbara så var säker på att du/ni vill vara "sponsorer".
Däremot om körningen går med plusresultat kan man om man vill få tillbaka mellanskillnad ned till ordinarie pris för körningen. (diskuterat 400kr/ medlem, 600kr/ ej medlem)
Vid få anmälningar till körningen kör vi antingen "öppen depå" eller typ två grupper, "Race & alla andra".
Vid många anmälningar, ca >35st kör vi de vanliga grupperna.
Har ni läst detta och är införstådda i vad det står och vill hjälpa så:
Betalning till detta konto i Nordea: 3040 22 22598
Summa: 1000kr
Skriv namn som betalningsmeddelande.
Skicka också gärna ett PM till Thommy med de uppgifter du önskar lämna såsom namn, telenummer och inbetalningsinfo.
Har ni mer frågor så skriv i tråden eller ring gärna mig så ska jag försöka förklara. 070-3407906.
Skriv också upp er på denna lista.
Sponsorer:
1. Thommy Berglund
2. Erik Holmgren
3. Jonas Granström
4. Robert lindgren
5. Roger borgeryd
6. Jesper rova
7. Jon
8.
9.
10.
11.
12.
Gör även en lista för er som är sugna på att följa med och köra på Midlanda men som inte känner att ni vill/kan sponsra för den.
Gruppindelningar osv gör vi i den stora Banåkningstråden när banan är bokad.
Jag vill köra på Midlanda 28 Juli:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv....