Umcc på Facebook?

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
gick in och kollade ifall vi hade någon grupp på facebook men kunde inte hitta någon så passade då på att skapa en grupp. Det är lite enklare att lägga upp foton, videos osv på facebook (trots alla deras löjliga jävla regler/användaravtal).

Just nu är jag administratör men jag ger med glädje bort det till ordföranden eller någon annan som känner sig lämpad, annars kör jag på!
http://www.facebook.com/groups/edit.php?gid=60818968245&members=1#/group.php?gid=60818968245

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
men ser man på! Toppen, jag som sökte på både umcc och umeå motorcykelklubb men här var vi visst internationella till tusen med motorcycleclub! :) Jag tycker det kanske är dags för lite reklam för gruppen när den inte ens gick att hitta vid aktiv sökning, även om jag nu andra gången kunde hitta den när jag sökte på "umcc", dock under hobbies och hantverk, jag letade efter motorsport eller liknande :)

men då kan ni bortse från hela mitt första inlägg och så tar jag och blir medlem i den där gruppen istället!!

Järven

Loch Ness
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
GSX-R 1100-92(såld) Yamaha FZ1-S
Ja det är bra Jesper. Aktiva medlemmar är det som behövs i klubben!:tummenupp

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
aktiv kan jag nog inte stoltsera med att vara här på forumet, inte för tillfället i trafiken heller(men vem är aktiv där???). Andra bullar snart!

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Wagge var den som startade den gruppen en gång.
Idag fick jag ett mail om att jag blivit moderator tillsammans med Freddy för den gruppen.
Ska försöka få in grejer där när tid och tillfälle ges.

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
Hoppas ni som är moderatorer har tid över för sidan bara :) Om ni har mkt annat på sidan kanske ni skulle ta hjälp av någon fler som kan uppdatera den, det är ju snorenkelt på facebook nämligen. Fast om inget ändrats sen jag pratade med freddy så är han väl arbetslös (damn volvo), så där bör tid finnas :D

-Freddy-

Guest
Nej jag går utbildning nu 0730-1600 varje dag så jag känner att tiden inte räcker till allt jag vill. Hemsidan är egentligen prio ett men eftersom man inte ens kommer ha råd att köra hoj i sommar så har mitt mc-intresse hamnat i nåt slags apatiskt tillstånd.

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
inte råd att köra hoj, det är en allvarlig åkomma som man måste ta på största allvar! På något vis skramlar du nog fram cash!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA