cbjorkman skrev:Vi vet inte vad som är fel ännu. Ouroboros ska kolla på det när han kommer hem från jobbet.
Wagge skrev:Ok.. Är det han som är admin på sidan? Tänkte på vilka som kan lägga till bilder o.s.v... Bilderna från Lyckseleturen är ju inte där bl.a... Saknar faktiskt lite action på sidan, händer inte så mkt där... Skulle vara kul om någon skrev/postade lite bilder där lite då och då.. Om vad som har hänt på månadsmötena etc...?
Wagge skrev:Synd bara att man är så dålig på att skriva reportage och sånt... Det man skriver skulle lika gärna kommit från en förstaklassare
Wagge skrev:Ja... vet inte om jag har så speciellt mycket och tillföra egentligen... Har ju blivit medlem alldeles nyss och vet ju knappt vem som är vem eller vad som är vad..
cbjorkman skrev:Jag började göra UMCC:s hemsida vintern 2001 och då visste nog inte så många vem jag var heller (gick med hösten 2000). Jag ser iaf inte det som nåt problem att du skulle vara grön inom UMCC.
Hursomhelst så vill jag gärna ha en diskussion om vad ni vill ha på hemsidan osv. Det är svårt att bolla ideer när man är ensam. Kanske skulle försöka ordna nån sorts diskussionskväll på klubben. Fast diskussionen kan ju få fortsätta här för tillfället...
Wagge skrev:Mmm... Är ju alltid kul att testa lite idéer om vad sidan kan innehålla och inte...
Som det är nu så är det ju en MASSA information här på sporthoj, men man kan ju också ha lite av detta på hemsidan, typ bilder från enduroåkningar m.m... Fast det är klart... här på forumet kan ju ALLA posta bilder så det blir ju lätt så att det blir här på sporthoj all aktivitet är..
Wagge skrev:Hjälpa till vill man ju alltid
Ouroboros skrev:Jag kan kanske bidra med lite hjälp imellanåt också, kanske.... :confuse:
obruT skrev:är den nån annan som har problem med att bilderna är långsamma??
http://www.umcc.nu/umcc/index.php?option=com_zoom&Itemid=75
obruT skrev:är den nån annan som har problem med att bilderna är långsamma??
http://www.umcc.nu/umcc/index.php?option=com_zoom&Itemid=75
ake1100 skrev:Inte går det lika snabbt som det brukar
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!