Umeå

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
Ingen som vet nåt bra ställe där man kan busa på weela stoppies o sånt hyffsad asfalt o ingen trafik så att man inte stör nån Tacksam för svar :banana

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
SPID skrev:
2222182 Ingen som vet nåt bra ställe där man kan busa på weela stoppies o sånt hyffsad asfalt o ingen trafik så att man inte stör nån Tacksam för svar :banana
Ingen? :huvet

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
Macket skrev:
2222362 klockarbäcken?
Vill bara tacka för ett väldigt bra förslag på väg den var helt kanon var där nästan hela lördagen o körde filmade en del också kanon väg ska ditt igen så fort som möjligt hör av er om ni ska med :yoparty

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
Blir nog en repa dit imorrn ( sön ) med motarderna o träna lite wheelande o stoppies, skall filmas lite grann också :tummenupp

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
TjReal skrev:
2227909 Blir nog en repa dit imorrn ( sön ) med motarderna o träna lite wheelande o stoppies, skall filmas lite grann också :tummenupp
NICE tittar nog förbi :yoparty

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
TjReal skrev:
2227909 Blir nog en repa dit imorrn ( sön ) med motarderna o träna lite wheelande o stoppies, skall filmas lite grann också :tummenupp
Har varit där hela dan när ska ni ditt ??

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
DR-Zätare skrev:
2228804 Åker ni dit ikväll (efter 18) kanske vi tittar förbi en sväng också.
Nu har jag åkt hem,,, var där tills nu men blev less på att köra själv var bara jag o nån som övningskörde mc där inte så kul :huvet Säg till när ni ska ditt för då hänger jag med :yoparty

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
SPID skrev:
2229097 Nu har jag åkt hem,,, var där tills nu men blev less på att köra själv var bara jag o nån som övningskörde mc där inte så kul :huvet Säg till när ni ska ditt för då hänger jag med :yoparty

Vi måste precis ha åkt om varandra. Jag har var där strax innan 18:30...

//Eric

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
DR-Zätare skrev:
2229219 Vi måste precis ha åkt om varandra. Jag har var där strax innan 18:30...

//Eric
Nä vad trist jag som är kör sugen,, Hör av dig nästa gång :tummenupp

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
Jag blev fast i målning av svärföräldrarnas hus hela dagen :mad: så jag hann aldrig ens rulla ut hojen ur garaget nåt idag... :3freak

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
TjReal skrev:
2229360 Jag blev fast i målning av svärföräldrarnas hus hela dagen :mad: så jag hann aldrig ens rulla ut hojen ur garaget nåt idag... :3freak
Surt men vad gör man inte för svärföräldrarna hör av dig nästa gång du ska ditt för då hänger jag på om jag får

Magnus

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Ska du bara träna stoppies finns ju i och för sig Bilprovningen som är nyasfalterad. Där går det dock inte att wheela i någon större utsträckning.

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
DR-Zätare skrev:
2230090 Ska du bara träna stoppies finns ju i och för sig Bilprovningen som är nyasfalterad. Där går det dock inte att wheela i någon större utsträckning.
Var där i fredags o körde lite faktist men den är ju liten :huvet när man ska weela som sagt klockarbäcken var kanon är ju ny i stan så man hittar ju inte sååå bra här

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
SPID skrev:
2230381 Var där i fredags o körde lite faktist men den är ju liten :huvet när man ska weela som sagt klockarbäcken var kanon är ju ny i stan så man hittar ju inte sååå bra här

Stuntar du eller är det bara fritidsbakhjulsåkning? :)

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
DR-Zätare skrev:
2230431 Stuntar du eller är det bara fritidsbakhjulsåkning? :)
Stuntar och stuntar näää är lite rookie började leka förra året på det här visset kör så mycket som möjligt på ledig tid blir väl mest på bakhjulet du då???

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
SPID skrev:
2230625 Stuntar och stuntar näää är lite rookie började leka förra året på det här visset kör så mycket som möjligt på ledig tid blir väl mest på bakhjulet du då???

Jag gör det mest för att imponera på tjejer...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping