Underground Racing Pite - Reloaded 2007

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Nu var det dags igen! Ugr-filmerna verkar vara uppskattade här på forumet :D Nu har vi äntligen klippt ihop årets film och den finns för nerladdning här:
www.stonecold.se/ugr-reloaded.avi

Högerklicka och välj Spara som...

Kolla gärna in på vår hemsida www.ugrpite.com

(Vi har en betydligt bättre server denna gången så till skillnad från tidigare filmer så ska det nog gå riktigt fort, förhoppningsvis kan ni inte sänka den här :gnissla )

EDIT: vårt webhotell stängde ner vår sida pga att vi drog över 1000gb första dygnet vilket inte var uppskattat. Vi har tills vidare lagt upp den som torrent här: http://www.extremebits.se:2710/stats.html?info_hash=703045c81084784311d68b4e5b60a1cc8bdb7845

Jag har även fått tag i en vanlig server och filmen kommer finnas där imorrn mest troligt. Jag återkommer


NY LÄNK:
www.stonecold.se/ugr-reloaded.avi
http://tomtebo.rallysnigel.com/movies/sporthoj.se/Underground_Racing_Pite_-_Reloded_2007_agk_ugr.avi

 
Last edited:

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
390MB @ 2,1 Mb/s...........:)
återkommer när jag tittat....................
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
låter bra det :)
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
ok. Har du sett tvåan?
 

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Riktigt nice, nästan så att man vill flytta tillbaka till norrland så att man får köra skoter
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Den va helt klart bra! Men tycker nog att 1:an och 2:an är snäppet bättre... Blir lite väl mycket snabba klipp med fokusering på crascher á la american style, tycker nog att dom tidigare filmerna förmedlar mer av en "feelgood känsla" med mycket hjärta, roliga klipp och mer av den suveräna naturen som ni har där uppe. Hade gärna sett lite längre klipp där man får en inblick i det som händer runtomkring. Känns dessutom som att musiken och filmen är bättre "matchade" i dom tidigare filmerna vilket ger en extra dimension åt filmen, te x slowmotion på väl valda ställen, naturbilder osv. (Fan va seriöst detta låter..... :rolleyes: )

Men detta är fortfarande en grym film och håller högre klass än 99% av alla andra svenska filmer :tummenupp :tummenupp

Ser fram emot fler filmer från er :D
 
Last edited:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Gsxr 1000 K6
Klockrent! Har dock inte sett de tidigare! Då jag bodde i umea sa vi alltid att det var något med vattnet i pite som gjorde alla motortokiga...Måste säga att skoterturen på vatten under broarna var snyggast annars hade killen som skulle över vägen en aning tur... Klassiskt med "I aint turning back" som musik en extremsportrulle!
 

Dominator-Rocks

Guest
Jävla galningar!

Ruskigt potent film!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Det enda som man kan klanka ner på är att det saknas lite andrum mellan all jävla action, det är pang på pang på pang på.

Men som sagt toppenkvalite´!
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Mycket mycket bra film!

Gillar dom fina vinklarna och att det är fart i filmen. Snyggt jobbat med klippen, blir inte så segt som i dom flesta andra filmer.


Snyggt jobbat!
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
tankar nu ska bli kul o se ;)
återkommer med recension hehe

Edit: sett filmen lite nu ... riktigt bra tycker om era filmer kul med lite fin kombination av olika fordon med!
Riktigt bra tycker jag det var:tummenupp
men inget med din turbo R1a ller någe annat liknande vad jag såg iaf, kan ha missat lite iof...
 
Last edited:

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Ort
Ångermanland
Hoj
En cross
Riktigt bra körning, fina flippar och hela kitet. Däremot känns det konstigt, åtminstone för mig, att introt hör till en elak monsteråkafilm, och sen blir det en mjukisrulle. Tror ni har för mycket orelaterade klipp och för lite adrenalinpumpande musik. Det är min proffesionella åsikt iaf:gnissla
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top