Underhållning för lediga, eller arbetströtta.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Sitter hemma och har fått i uppgift att göra en textanalys. Fantasin och analyseringsögonen vill inte riktigt infinna sig, så snälla... Någon, gör ett försök. Om inte annat så kan jag ju få mej ett gott skratt!

Här bor Bu. Bu har 3 syskon men de är stora och vill inte vara med lilla Bu. Det var en tråkig dag och det regnade.
Bu hade så tråkigt så han somnade. Sen när han vaknade så sa han: Idag på Kvällen ska jag ta mej ut i världen. Sen så efter en timma så skulle mamma Julie gå och jobba. Pappa mars också. Då tänkte Bu ta sig ut i världen. Sen blev klockan mycket så då skulle Bu gå hem. Klockan var 2 och ammam slutar 3, Pappa också. Nu är han hemma och sen kom mamma och Pappa och Bu berättade allt om det han har sett. Då fick han vara ute när han ville. Sen när han fick vara ute så hade han jätte-Kul. Han levde sina lyckliga liv.

Tack på förhand!

/FW

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Först är hon ute och super och sen går hon på disko och sen gör hon, vem vet vad och sen dagen efter får hon försöka få nån annan att göra hennes uppgifter.

:va

:fyllisar

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Det måste vara någon typ av kodspråk. :va

På vissa ställen där det ska vara gemener är det versaler och viceversa. Sätt samman de bokstäverna och de bildar förkortningen "IKMPPK", som efter ingående analys visar sig betyda "Ingrid Knaprar Många Positivt Påverkande Knarksorter".

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Silwer skrev:
hur gammal är den som skrivit det där egentligen?

Typ nio tror jag... Ganska strongt av henne att stava så perfekt måste jag ju säga... Kom igen nu!! MachoTanten!!! Komma hjälpa!! Jag KAN inte!!!!! :gråta :gråta

/Fröken orkar inte

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
watson skrev:
Typ nio tror jag... Ganska strongt av henne att stava så perfekt måste jag ju säga... Kom igen nu!! MachoTanten!!! Komma hjälpa!! Jag KAN inte!!!!! :gråta :gråta

/Fröken orkar inte

Aha, bara 9 bast. Då är det inget kodspråk, utan ofrivilligt medlande genom ett högre medvetande. Troligtvis har författarinnans hjärna blivit som en slags tunnel för utomjordingar, eller kan det ha med reinkarnation att göra?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...