Var och körde igår. hörde ett litet irriterande litet ljud på ettans växel. felet uppenbarar sig när jag kör på ettans växel och drar på lätt, när varav räknaren passerar 3500 varv hör jag ett litet (litet) skramlande ljud! Om jag låter hojen gå på tom gång och varvar upp den till 3500 varv låter det inget. Låter inte heller på någon annan växel. Ettans växel hoppar inte ur eller något annat, alla växlar går hur bra som helst och hojen går annars som en dröm. Ljudet låter alltid på 3500 varv. Om jag kör försiktigt på ettans växel till 3500 varv låter det inget, bara när jag drar på lite hetsigare. Tänkte kolla med er innan jag lämnar in eller dylikt, vill inte bli hoj lös. Lämnar man in den så får man ju vänta minst 2 månader innan man får köra igen.
Tänkte om det är nå standard fel på suzuki 1000, typ koppling korgen som låter. Kansek någon annan har haft detta irriterande ljudet.
Tack på förhand / Tobbe
Tänkte om det är nå standard fel på suzuki 1000, typ koppling korgen som låter. Kansek någon annan har haft detta irriterande ljudet.
Tack på förhand / Tobbe