Underställ: Craft body control

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Letar efter det mest kylande underställ att ha under stället istället...

Iaf så hitta jag just Craft body control och eftersom de orkar beskriva egenskaperna om sin produkt så verkar det bäst hittills, någon som provat = bra skit? Dammsugit stadium, xxl, intersport och typ hela google men jag hittar f-n inga återförsäljare för just denna produkt. Problem nr 14 är att de inte verkar ha byxa av samma sort utan enbart boxer som går ned till knäna, svettas man om smalbenen? Det gör man.

Tips om ovanstående eller annat nasa approved underställ, huvudsaken att det minst är bäst på att kyla och sitter någorlunda bekvämt.

http://www.craft.se/sv/produkter.ht...tx_mdb_pi1[pageid]=9749&tx_mdb_pi1[lvl3]=Cool

Lassis

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
Kawa Zx10r -04
Rukka har underställ som "kyler ner" kroppen när man blir varm, och ska även värma as usual när man blir kall...

Har testat och den kyler riktigt bra tycker jag, däremot så värmen den inte speciellt bra när man är kall (har provat på jobbet, dvs utomhus, vintertid)

Vet att även Dainese har ett som är gjort för att hålla dig sval, men har aldrig provat det.

Last edited:
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Ska kollas upp! Idag inhandlades underställströja på LIDL :D Var akut behov av något svalare på en söndag kände jag fast jag har inte inte provat den lik förbaskat.

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Jag har letat länge efter det bästa understället vid värme.
Hittils har jag använt mig av ställ i coolmax. Men sen hittade jag Craft Pro Cool, det är helt överlägset. Men jag hittar inte det på deras hemsida, det verkar som om tröjan du länkar till är den nyaste modellen. Så jag tror nog att det är en extremt bra tjöja. Byxor får du köpa i Coolmax kvalitet
Det enda jag kan klaga på min tröja är att den är vit och såpass tunn att den nästan ser genomskinligt ut, det plus att den sitter slimmad mot kroppen, gör att det inte ser så aptitligt ut för mina bordsgrannar om vi stannar o fikar:D

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Det finns en Craft Butik i PK-huset på Hamngatan här i sthlm

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...