Mattsson88
Medlem
Hej jag har nämligen ingen varvräknare på min sachs men tänkte att det vore skönt. så jag undrar om det skulle gå att fixa och i såfall hur?
Koppla in den och så vidare.
Det är klart det går.. finns att köpa på många olika ställen.. lelles MC tror jag säljer också varvräknare.. du kopplar in dom till tändsystemet så den mäter pulserna på nåt vis.. ska vara standardgrej.. går att ställa in mellan 2t och 4t..Mattsson88 skrev:Hej jag har nämligen ingen varvräknare på min sachs men tänkte att det vore skönt. så jag undrar om det skulle gå att fixa och i såfall hur?
Du får självklart med en bra beskrivning när du köper varvräknaren.. fast dom är rätt dyra.. titta runt du.. dom finns att köpa lite här och där.. .. skulle inte förvåna mig om Touringbutiken har..Mattsson88 skrev:Ok schyst då tror jag att ja ska fixa det. Om man kan få en bra beskrivning på hur man kopplar det.
precis de jag sa.. uppfattae att det inte fanns original..Solid snake skrev:Köp sån på micro med shiftlight inbyggt, den är ju liten.
Förresten, sitter det varv på dom original? För finns det inget uttag från motorn så får du sätta det till tändningen.
philsson skrev:precis de jag sa.. uppfattae att det inte fanns original..
Ja de är ju svårt när de är 4 inlägg......heheSolid snake skrev:Men jag läste inte hela tråden.
zpeppy skrev:Ja de är ju svårt när de är 4 inlägg......hehe
Solid snake skrev:Köp sån på micro med shiftlight inbyggt, den är ju liten.
Förresten, sitter det varv på dom original? För finns det inget uttag från motorn så får du sätta det till tändningen.
Mattsson88 skrev:Nope inte när jag köpte den. Tror inte det ska göra det verkar inte som det.
Men har micro nån hemsida man kan gå in på och titta lite. (Har vart in på lelles men dom hade ingen riktig snygg.
Mattsson88 skrev:Hej jag har nämligen ingen varvräknare på min sachs men tänkte att det vore skönt. så jag undrar om det skulle gå att fixa och i såfall hur?
TSR_Osten skrev:vet ej men kontakta touringbutiken eller lelles som ngn annan sagt tidigare,
btw har du sålt din 125:a ?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |