Undrar vad farbror Benke tycker om min nya hjälm !?!

s9d8as0vjk

Guest
MUHAHAHA !

Bifogat

• min_nya_kruka.jpg
    min_nya_kruka.jpg
    68 KB · Visningar: 757

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ojoj, du skulle bara veta vad dina polare gjorde med den melonen innan du satte den på huvet. :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag läste först McB och fatta inte varför han hade plastikopererat sig i hela huvet :rolleyes:

Den hjälmen får du ju byta en gång i veckan så den inte ruttnar bort, eller bara fylla på med vatten - INTE destillerat :fakta

750RR

s9d8as0vjk

Guest
Bingo, jag har full koll på vad som hänt med melonen innan då det var på min egen fest jag fixade till den som hjälm. Det var äkta Svensk sprit i den strax innan kortet togs. :)

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mr B skrev:
Bingo, jag har full koll på vad som hänt med melonen innan då det var på min egen fest jag fixade till den som hjälm. Det var äkta Svensk sprit i den strax innan kortet togs. :)

Vill testa det där. Spelar det någon roll vad för sprit det är? Hur länge ska melonen stå innan man kan käka den? Borrar man ett litet hål och droppar i? :)

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Hagster skrev:
Vill testa det där. Spelar det någon roll vad för sprit det är? Hur länge ska melonen stå innan man kan käka den? Borrar man ett litet hål och droppar i? :)

Fel forum för den frågan Hagster... för jag antar att du menar "Borrar man ett litet hål och doppar i?" :crash

s9d8as0vjk

Guest
Hagster, fick det inte att funka genom att ställa en upp och nervänd flaska i ett litet hål i melonen utan fick till slut öppna ett "lock" och gröpa ur lagom så det gick i ca 1½ liter sprit i den ... sen fick den stå och gotta sig med fruktsafterna och lite läsk i.

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa