Hör med Swedie.Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
sandstream skrev:Förklarar för en okunnig: Varför vill man kunna fälla upp registreringsskylten?
Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
Oftast för att flarnen som äger hojen missuppfattat svensk lagstiftning på flera grundläggande punkter.sandstream skrev:Förklarar för en okunnig: Varför vill man kunna fälla upp registreringsskylten?
Nja, då vill du nog ha en nedfällningsbar.Johan skrev:Vill också ha, om man inte tänker MC-relaterat så finns en fet marknad för såna i Stockholmsområdet inom kort (vild gissning)
Att fälla upp innebär väl i klartext att den fälls in under cutsen och på min hoj innebär det att den blir smutsigaregonzo skrev:Så att den inte blir smutsig.
http://mannsmotorsports.com/fastags/Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
Knutten-72 skrev:
snälla var lite tydligare hur menar du nuvalmers skrev:Oftast för att flarnen som äger hojen missuppfattat svensk lagstiftning på flera grundläggande punkter.
sandstream skrev:Att fälla upp innebär väl i klartext att den fälls in under cutsen och på min hoj innebär det att den blir smutsigare
enhjuling skrev:
Vad skulle det spela för roll om de gjorde det?StephanD skrev:Kamerorna fotar ju inte bak vad jag vet.
/S
Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
tassen skrev:varför överhuvudtaget bry sig, ta bort skylten, kostar bara 400:- i böter.... , ironi mod off....
Hej. Länge sen. Visste inte om du sett tråden men jag gillar din enkla, billiga lösning på infällbar skylt så att...tassen skrev:tanklock från en volvo,lite svetsjobb, 40:-, kardborre fäst på skylten- 10:- i material,eller varför överhuvudtaget bry sig, ta bort skylten, kostar bara 400:- i böter.... , ironi mod off....
gonzo skrev:(den inte blir smutsig.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |