jsubvert
Ny medlem
Hejsan!
Jag har skaffat mig en KTM 1190 adventurer och har bytt ut kopplingen till en Rekluse koppling (Kopplingen faller in själv när man släpper på gasen och RPM faller under ca 2000rpm.
Jag ska snart ta lappen och ska köra upp med min KTM.
Funderar på om jag behöver besiktiga om hojen innan uppkörning (tvivlar på att det är något handledaren ens märker men ändå?).
Går kanske att diskutera ifall detta är en ändring utav motorn eller inte?, om inte ska jag väl inte behöva besiktiga om hojen?
Har bokat intensivkurs och teoriprovet är bokat. Men vill inte hamna i någon trist situation när jag kör upp att jag får gå hem med svansen mellan bena. Jag har också läst att vid större ändringar behöver man besiktiga hojen innan 1 månad. kör jag upp innan en månad så borde det inte vara några problem hur som helst, eller?
Jag har skaffat mig en KTM 1190 adventurer och har bytt ut kopplingen till en Rekluse koppling (Kopplingen faller in själv när man släpper på gasen och RPM faller under ca 2000rpm.
Jag ska snart ta lappen och ska köra upp med min KTM.
Funderar på om jag behöver besiktiga om hojen innan uppkörning (tvivlar på att det är något handledaren ens märker men ändå?).
Går kanske att diskutera ifall detta är en ändring utav motorn eller inte?, om inte ska jag väl inte behöva besiktiga om hojen?
Har bokat intensivkurs och teoriprovet är bokat. Men vill inte hamna i någon trist situation när jag kör upp att jag får gå hem med svansen mellan bena. Jag har också läst att vid större ändringar behöver man besiktiga hojen innan 1 månad. kör jag upp innan en månad så borde det inte vara några problem hur som helst, eller?