Upphittad Mito

Micke57

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Cagiva mito
I somras blev grabbens Mito stulen. Idag har polisen ringt, den finns i Kävlinge. Troligtvis har den varit inblandad i en krock i Löddeköpinge i helgen och sen blivit dumpad. Är det någon som har sett denna i trakterna runt Lödde, och kanske vet vem det är som som har kört på denna får ni gärna höra av er till mig 0709-792838 eller till polisen i Kävlinge.Ni får gärna vara annonyma om ni vill.Kunde vara skönt att sätta dit en mc tjyv och kanske förhindra fler stölder gjorda av denna tjuv.

Mc´n är en Kawasakigrön Cagiva Mito Evo -95 med miniblinkers,svarta fälgar och sving

Tack på förhand
Micke

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jag såg den i somras (juli-aug) parkerad i ett bostadsområde i lödde..

PM´a "Matte." och fråga om/vad han vet, om han inte ser denna tråden

P.s ett tips kan vara att ta kontakt med Parkförvaltningen i löddeköpinge. Männen som jobbar där ränner ute 40 timmar i veckan och klipper häckar, trimmar gräs och har mycket bra koll på vad som händer i byn

Ska höra runt och se om man kan få fram något namn..

edit: En polare sa att den fanns på blocket (hör med blocket), stod ystad eller trelleborg i annonsen, tror han

Last edited:

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Micke57 skrev:
I somras blev grabbens Mito stulen. Idag har polisen ringt, den finns i Kävlinge. Troligtvis har den varit inblandad i en krock i Löddeköpinge i helgen och sen blivit dumpad. Är det någon som har sett denna i trakterna runt Lödde, och kanske vet vem det är som som har kört på denna får ni gärna höra av er till mig 0709-792838 eller till polisen i Kävlinge.Ni får gärna vara annonyma om ni vill.Kunde vara skönt att sätta dit en mc tjyv och kanske förhindra fler stölder gjorda av denna tjuv.

Mc´n är en Kawasakigrön Cagiva Mito Evo -95 med miniblinkers,svarta fälgar och sving

Tack på förhand
Micke
jag mötte den två gånger samma dag som dom körde in i en backande bil med den. fins blodfläckar på vägen så dom tänker sej nog för innan dom snor en hoj igen. synd att dom inte dog :kulspruta :kulspruta

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Jag såg den först för någon vecka sedan, då kom den körandes utan regskylt.

För några dagar sedan krockade den med en bil vid sibylla vid Centrum i Löddeköpinge.

Kan ju fråga runt om någon vet vem det är som stal den.

Micke57

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Cagiva mito
Tack för tipsen,ska hämta hojen i morgon och lite tips till polisen är inte fel.Det var vi som hade den till salu på Blocket

Micke

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Micke57 skrev:
Det var vi som hade den till salu på Blocket

Micke
Aaaa! där gjorde ni misstaget. allt som annonseras ut på blocket blir stulet (tydligen). sen säljs dom stulna grejerna på blocket nån vecka senare.

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
chukabowa skrev:
jag mötte den två gånger samma dag som dom körde in i en backande bil med den. fins blodfläckar på vägen så dom tänker sej nog för innan dom snor en hoj igen. synd att dom inte dog :kulspruta :kulspruta

Dog? Synd dom inte skadade sig illa nog & blev ett vårdpaket resten av livet.
Kanske hade ångrat sig lite då...

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
[- sNaIjK -] skrev:
Hellre det än att finansiera deras stöldgods genom våra försäkringar.

Jo men jag menar ju att det vore smidigare om dom körde ihjäl sig istället.

Kanske skulle uppfinna ett säkerhetssystem med en jävla fjäder i hojjen som spänns när den blir stulen och skjutsar iväg den några hundratalsmeter i luften. Dock så ska såklart hojjen ha inbyggd fallskärm :tummenupp

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Vikingarockaren skrev:
Jo men jag menar ju att det vore smidigare om dom körde ihjäl sig istället.

Kanske skulle uppfinna ett säkerhetssystem med en jävla fjäder i hojjen som spänns när den blir stulen och skjutsar iväg den några hundratalsmeter i luften. Dock så ska såklart hojjen ha inbyggd fallskärm :tummenupp

Borde i.a.f funnits bättre stöldskydd än idag.

hardflameboy

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
MITO
Min Hoj

ush ja jävla mito massvis o göra vid den nu sen ska man tampas med det jävla försäkringsbolaget med imed han provkörde och fick nycklarna så e det inte stöld då e det "olovligt brukande" :mad:

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!