Uppkörning A begränsad .

Hegg

Livsnjutare
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Yamaha R1 -07
Hej , undrar om det är nån som vet vart man kan få tag på en hoj strypt till 25 kw som man kan hyra under en dag när man har uppkörning i skåne trakten .
för man kan ju inte hyra av körskolan om man inte går där , å det har jag inte större lust till då jag bara ska göra uppkörning . Har inte funderingar på å köpa hoj iheller då det är bil som gäller .! mvh

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Hej , undrar om det är nån som vet vart man kan få tag på en hoj strypt till 25 kw som man kan hyra under en dag när man har uppkörning i skåne trakten .
för man kan ju inte hyra av körskolan om man inte går där , å det har jag inte större lust till då jag bara ska göra uppkörning . Har inte funderingar på å köpa hoj iheller då det är bil som gäller .! mvh

Har du ingen polare som kör som du kan låna av?
Annars har jag ingen aning.

Men undra om det går att köra upp på en 125cc som är på 22-25 kw det borde väll gå?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2952052 Har du ingen polare som kör som du kan låna av?
Annars har jag ingen aning.

Men undra om det går att köra upp på en 125cc som är på 22-25 kw det borde väll gå?
nej. måste va över 370 cc (eller något snarlikt)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2954034 Jaså? den sista förstår jag med, men 25kw borde dom ju vara hårda på tycker man ju. Skönt för dig iaf :tummenupp
nja på manöverdelen vid bromsprovet så drog ja på bakhjulet tillbaka till start sträckan. det ända han sa vara att han tyckte den lät bra :hihi

:edit; det jag menade var att hade den varit på 25kw så hade det nog inte rest lika lätt å han borde ha märkt det. men den är ju på 10kw på pappret så... :rolleyes:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
nja på manöverdelen vid bromsprovet så drog ja på bakhjulet tillbaka till start sträckan. det ända han sa vara att han tyckte den lät bra :hihi

:edit; det jag menade var att hade den varit på 25kw så hade det nog inte rest lika lätt å han borde ha märkt det. men den är ju på 10kw på pappret så... :rolleyes:

Snacka om att utmana ödet :hihi

Jaha, okej. :)

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
ja men jag 12:a ju inte precis, kanske lyfte nån dc :)

vad ska han säga? det är ju inhängnat.
har hört att de kuggar folk som kommer till uppkörningen utan nån som de övningskör med. så varför skulle man inte kunna bli kuggad för det? ;)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy