Hej
Körde upp idag på Gillinge, klarade lågfarts delen galant men bommade körningen.
Hans motivering var placeringar, håll mer till höger när du svänger. sen sa han samspel med övriga trafikanter!! mötte endast en lastbil på 70 vägen mot e18 på raksträcka och jag höll mitten på mitt körfält och det var fel sa han du skall lägga dig till höger i körfältet. För övrigt så körde jag upp på motorvägen och körde om en lastbil, vek ut i vänsterfilen med koll på död vinkel ca 25 m innan lastbilen och in när jag kört om lastbilen ca 15 m efter det var inte bra! du ska ha mer avstånd sa han.. ficka köra av arringe norra två helt tomma rondeller och tillbaka till gillinge. så samspel med övriga trafikanter vetifan fanns inga! vägen från samlingsplatsen är piss, VV killen sa innan att det är 70, så jag körde ca 65 och där tyckte han att jag inte hade upp sikt! liten luring så kör inte 70 där för vägen är utan mitt linje. känner mig faktiskt lite tom för jag tyckte själv att det gick bra,, men men VV killarna är nog tuffar mot oss privatister,, så ha uppsikt kolla med stora rörelser så han ser att ni tittar,,