Uppkörning i hällregn

nettung

grejsar grejs... mest
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
GSX400FWS
Ojojoj... nu har killen oxå körkort.
Startade halv ett med bromsprov, manöverbana och garagetvändning. Sedan bar det iväg genom V-ås. Under hela uppkörningen så ösregnade det så jag hade ett allväderställ utanpå skinnstället och gummihandskar utanpå de vanliga handskarna. Det var inte så smidigt men jag klarade det :D

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
GRATTIS! Såg en stackare idag med en BMW efter sig, vid rondellen mot Malmaberg från Hässlö... dränkt katt hehe.

Det var inte du som nötte konbana i lördags på Wenströmska, på en FWS400 ?

Jag gned en Bandit....

/P

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
GRATTIS!! :tummenupp

Körde upp i höstas, mitten av oktober, spöregn och jag hade inget regnställ bara en halvt vattentät jacka utanpå skinnstället.
Hur enkelt är det att göra en garagevändning när man sitter som fastlimmad i sadeln?!? Köra konbanan i det tillståndet banan befann sig i hade nog gått bättre med jet-ski!

Besiktningsmannen hade nog lite överseende med det för han godkände mig! :rolleyes:

Faan vad alla som har hojkort är bra och snygga!! :rock

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
ja, fan va rätt....

det e bara å glida runt å säga att det står ett stort A på körkortet!!

GRATTIS! :hej

nettung

grejsar grejs... mest
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
GSX400FWS
Bandit600 skrev:
GRATTIS! Såg en stackare idag med en BMW efter sig, vid rondellen mot Malmaberg från Hässlö... dränkt katt hehe.

Det var inte du som nötte konbana i lördags på Wenströmska, på en FWS400 ?

Jag gned en Bandit....

/P

jo de va jag de... hängde upp stället över badkaret, de blev nästan fullt :rolleyes:

Mattehuggorm

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E
grattis. nu ska vi rejsa :)
nu när du kan glida omkring med bågen lär du ju inte ha nå problenm att skaffa brudar. iaf inte med din grymmingbåge :slicka

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Skaffar man brudar med båge ?
Går de verkligen på såna enkla trix ?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Grattis killen! Det skadar inte heller att du har världens tuffast hoj! Vilken årsmodell?

Jag övade manövern igår på körskolan i regn. Bromsprov. Låstebakhjulet. Bra att ha provat det i regn iaf!

Jonteponte

Har inte knäpuckarna på
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Vulcan S 2016 ABS
Brudar gillar bågar. Jo. Fast det är väl inget nytt, för nån.

Enda gången *någonsin* som en helt okänd tjej kommit fram till mig på krogen och stött på mig så var det för att hon visste att jag åkte hoj. Hon visste iofs annat om mig också, men eftersom hon var söt så lät jag det passera :)

Dessutom har jag haft en hel drös bruttor på pallen. Kompisars tjejer och bekantas bekanta. Och fler står på kö inför denna sommar :) Bäst var kompisens tjej som var så exalterad så hon bankade mig i ryggen när jag drog på ordentligt. Jo faktiskt. Trodde hon tycket det gick för fort men när vi stannade så sade hon "- Går den inte fortare?". Lol. Snacka om fartjunkie!

Så brudar och bågar går bra ihop.

nettung

grejsar grejs... mest
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
GSX400FWS
Bikerbitch skrev:
Grattis killen! Det skadar inte heller att du har världens tuffast hoj! Vilken årsmodell?

Jag övade manövern igår på körskolan i regn. Bromsprov. Låstebakhjulet. Bra att ha provat det i regn iaf!

En 84:a... klart bästa årsmodellen :D Jo de va lätt o låsa bromsarna igår... låste frambromsen på manöverbanan på uppkörningen :rolleyes: men de gick bra ändå

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...