Japp jag körde upp där. Kommer inte ihåg exakta rutten men men (alla rutter är ju inte lika ändå). Ut höger från trafikverket (kom ihåg högerregel!) sen fick jag svänga vänster in på mulstavägen och köra i villaområdet där bredvid. Viktigt med bromsberedskap och att sakta in vid korsningarna då många är lite dolda. Efter villaområdet körde jag vidare ut mot tungelsta och hamnade på söderbyvägen, som är en liten halvdan landsväg som börjar som 40-väg och sen blir 60-väg. Viktigt att hålla 60 även fast vägen kan vara rätt liten och kurvig, inspektören kollar så att du kan hantera hojen! Efter söderbyvägen blev det upp på motorväg, nynäsvägen, tillbaka till trafikverket. Var inte rädd att köra om på motorvägen om du skulle hamna bakom en slö bil, jag velade lite men körde om bilen vilket inspektören var väldigt nöjd med. Svängde av vid trafikplats västerhaninge och sen bara kort tripp till trafikverket. Och det var i princip hela rutten. Kan vara lite cyklister och gångtrafikanter och då är det viktigt att hålla ett bra avstånd från dom när man kör förbi. Har du några frågor så är det bara och ställa dom. Bifogar ett klipp på en kille som körde upp där med annorlunda rutt än vad jag körde. Och hälsa grabben lycka till! Verkar vara bra inspektörer där så det kommer gå galant