zunshine skrev:är uppkörningen och teori provet svårt? några tipps eller nån som kan berätta lite? är ny så förlåt om de redan fanns en sådan tråd![]()
zhapod skrev:Det är lätt om du kan det. Se till att kunna det, är du snäll. Annars är det våra liv du riskerar.
Edit: Teoriprovet.. För mig räckte det med min (något begränsade..) erfarenhet, samt att läsa igenom körkortsboken och Mc-boken några gånger.
Ta körlektioner, är mitt tips. Även om du tycker dig kunna köra, så är det alltid bra att få lite kritik av ett proffs, nämligen en körskolelärare. Och om det nu är enklare att köra upp om man kommer som trafikskoleelev (och det inte bara beror på faktiska skillnader i kunskap...), kan det ju vara en idé att boka uppkörningen genom trafikskolan också.
tvålen skrev:Gör du rätt på uppkörningen kan dom inte kugga dig.
tvålen skrev:Gör du rätt på uppkörningen kan dom inte kugga dig.
zunshine skrev:e de billigare att köra upp med en privatist?
zunshine skrev:okey,. men med privatist menas med att jag kör upp med nån privat person som kan de å får ge ut körkort va?
zunshine skrev:okey men e de liksom en vanlig privat person eller e de en körskole lärare som gör de på sin fritid. ja e ny på detta som ni kanske märker![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |