Uppkörning på fredag

ROANEL

sympatisk ung man
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
zzr 1100 -97
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
ROANEL skrev:
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan

Hej och välkommen! om du tittar uppe i menyn så kan du söka där.. under "Sök" finns många trådar om körkort manöverbanor osv... Lycka till! :fyllisar

Sugar

Twin addict
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
SP1
Hej och välkommen! :)
Kör på bra i kurvirna.. dom vill se att du kan svänga ordentligt!
Jag åkte dit för att jag var för försiktig själv första gången. Lycka till

ROANEL

sympatisk ung man
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
zzr 1100 -97
Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)

ROANEL

sympatisk ung man
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
zzr 1100 -97
Hehe tack för varningen. Vill dom nåt så kör jag väl bara ifrån dom :yoparty

rusty

Diabolic2
Gick med
3 May 2004
Hoj
gixxer600
Tog kortet för nån vecka sen :tuttar Uppkörningen hade jag oxå i västerås.. Men det har mest varit skitväder sen dess :huvet Får hoppas att vädret vänder snart :) Grattis!

sjoddan

bromsen är för fegisar
Gick med
25 May 2005
Hoj
snakepit och cr 250 98
ROANEL skrev:

lycka till!!!!!

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
ROANEL skrev:
Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)

Då kanske vi ses ute på vägarna någonstans....grattis och kör försiktigt! :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...