himself
Tjuvjagare
Håll avståndet. 3 sekundersregeln.
lånar tråden lite och ställer en fråga angående krypkörningen. körskolan i västerås som jag körde med sa att man i princip skulle vara nästan stillastående genom hela banan och bara justera sig fram med kopplingen.. medans trafikskolan i sala sa att dom lär sina elever att hålla "gångfart" ( har för mig att det är runt 5-7km/h ).
lånar tråden lite och ställer en fråga angående krypkörningen. körskolan i västerås som jag körde med sa att man i princip skulle vara nästan stillastående genom hela banan och bara justera sig fram med kopplingen.. medans trafikskolan i sala sa att dom lär sina elever att hålla "gångfart" ( har för mig att det är runt 5-7km/h ).
Det gick ju utmärkt! så nu har man lappen i handen!
Grattis !!Det gick ju utmärkt! så nu har man lappen i handen!
Grattis !!Jag med !! Dock så väntar skitväder i ungefär en vecka framåt
Lycka till !!Stort grattis till er och lappen! Förhoppningsvis min tur snart!
Tänkte på en grej. kör upp i augusti. Har helställ av märkessort och en ganska frän hoj, inte r1 direkt men ändå. Funderade på om man skulle ta o låna körskolans hoj och deras kläder som inte ger så värst pretto ut för att uppkörningslärarn ska få mer sympati för en och med de, om det skulle hända, kunna ha högre felmarginal på uppkörningen. Vad tros?
Det gick ju utmärkt! så nu har man lappen i handen!
jag hade mitt skinnställ och hjälm och en 2010 kawasaki
och idag klarade jag det på första försöket så jävla nöjd ! vart ute och gldiit i regn i ca 8 mil haha
Fick besök av en halvblöt Wessla med flickvän idag. Nöjdare kille fick man nog leta efter. Grattis igen!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|