upptryckta tuttar. rumpor . stringtrosor. magar

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Acrid och Bananmannen. Get a room!
Azzå bara ta o phetsluta spamma sönder min fina trååd, hallå ba.

Ravetrancer- Du är dålig på att ljuga :cool:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Roligt att ni tycker om vad jag skrivit!
Klart den kan göras bättre, men jag får gå ut skolan först och mogna till lite :) Jag återkommer om X antal år med en ny idealartikel

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
McB skrev:
Om detta hade varit en uppsats i samhällskunskap och jag hade varit lärare så hade betyget blivit knappt godkänt. Tur för dig att så inte är fallet ;)
Tror du att du hade satt ett annat betyg om du hade varit kvinnlig lärare?

törnan

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
---
Jag har inte läst artikeln men jag ger mig på att göra ett inlägg i debatten ändå.
För det första så undrar jag varför kan inte folk vara sakliga och inte spåra ur?
För det andra så tycker jag att det är helt naturligt att BB skriver ur den synvinkel som hon gör, jag har själv debatterat det här ämnet en hel del och försökt se det ur de båda könens perspektiv men det är svårt i och med att jag är man. Men som vissa skriver så finns många av de här ideealen i mannens värld också, de flesta jag känner av båda könen har någon form av "komplex" och jag är absolut inte fri från det själv.
Grundfrågan är enligt mig varför ser reklamen ut som den gör? Troligen av den enkla anledning att det är vad vi , den stora massan, vill se. Vi vill inte se en kille/tjej som kliver upp ur sängen bakfulla och allmänt slitna men med de senaste trendiga underkläderna, är det någon som inte håller med mig? Om den stora massan skulle köpa de saker som det inte görs reklam med "perfekta" människor i så skulle troligen den typen av reklam sakta men säkert försvinna och med den skulle idealen också förändras.

/Jonas som inte ger mycket för de sk perfekta tjejerna men skulle vilja vara en av sk perfekta männen.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife