upptryckta tuttar. rumpor . stringtrosor. magar

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
maverick_750rr skrev:
Du har ingen som helst aning om vad jag gått igenom i mitt liv.
Jag har dock alltid förlitat mig på skolan och mycket som står i böcker för det verkade vettigast enligt mig.
Jag har bara fått hjälpa mig själv alltid. Man kan inte böla över hur man egentligen vill ha det, uten man får se till att skaffa det själv.
Det är faktiskt bara att inse, om jag skär mig, kommer det att hjälpa mig? Nej, det kommer bara lämna fula ärr som alltid talar om för dig hur korkad på var.
Alla är inte lika starka, men alla kan inse att genom att skada sig själv kommer man ingenstans. Därifrån får man väl jobba vidare...

de som figurerade i TV3 igår var totalt pantade i skallen och gjorde endast bort sig. Inget annat.
Tjejen i fåtöljen hade ju pojkvän. Varför hålla på när man har någoin som älskar en för den personen man är?
Se på mig - jag har aldrig någon, här e så dött hemma hos mig att det ekar och jag tycker likväl att jag e bäst i världen :D

750RR

Kanske därför det e dött hemma hos dig?! P.g.a. att du tycker du e bäst i världen ;)

Såg ju tyvärr inte programmet igår så jag kan inte uttala mig om det riktigt, men glöm inte, att det kan vara mycket fejk på TV:n, och att många säkerligen får massa pengar för att sitta där och prata om vad de nu pratade om.

Men problemen kvarstår ju...

Nej, jag vet ingenting om ditt liv och kan inte kommentera det heller. Förutom att det e bra att du har förmågan att själv reda ut situationer/gå vidare ur dem. Det är kanon! :tummenupp

Men att du även säger "Det är faktiskt bara att inse, om jag skär mig, kommer det att hjälpa mig? Nej, det kommer bara lämna fula ärr som alltid talar om för dig hur korkad på var."

Det är få som inser vad de egentligen sysslar med. Visst, de skär sig men det kan även ha blivit ett beroende.
Du har rätt i det du säger, det hjälper inte att skära sig, tills man inser vad man gör och får bukt med problemet.

Att inse att man gör ärr på sig själv som kommer sitta där hela livet är inget folk direkt tänker på när de skär sig (kan jag gissa mig fram till) för då skulle de inte skära sig. Dessa människor e väl ofta inställda på vad de gör och fortsätter med det bara för att. En del vill känna fysisk smärta förutom den psykiska som ligger och gnager.

Men nu ska jag sova lite, har faktiskt ett bilteoriprov som ska skrivas på fredag och måste upp imorgon för att plugga.
Hörs en annan dag med fortsatt diskussion! :fakta

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
The_FacultyGirl skrev:
En del vill känna fysisk smärta förutom den psykiska som ligger och gnager.

Just därför som jag lämnar blod, tatuerar mig och slåss.

Jag vill känna det fysiskt med :rofl :rofl

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
McB skrev:
...

Edit: länken funkar inte. :hördu

Det är sourze server som suger. Try again later....
Har väl inte mer än 50-talet artiklar där. :crash

EDIT/Det var fel. Fixat nu

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Det är sourze server som suger. Try again later....
Har väl inte mer än 50-talet artiklar där. :crash

EDIT/Det var fel. Fixat nu

Nu funkar det.

Får ta och läsa igenom de där artiklarna någon gång, så att jag vet vad jag tycker om dig till nästa gång vi ses. :slicka

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Faaaan!

När jag läste rubriken så lät det ju hur bra som hellst!
Inte ens en bild.... Man blir ju besviken ju! :notme

SARKASM!!!!!!

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
maverick_750rr skrev:
Se på mig - jag har aldrig någon, här e så dött hemma hos mig att det ekar och jag tycker likväl att jag e bäst i världen :D

750RR

Tja, det KAN ju va så att DET är orsaken.... :rolleyes:

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
"Det är VI själva som skapar alla idealen. Glöm inte bort att den kroppen du har nu, skall du också leva med ett bra tag. Förutsatt att du inte har miljonbelopp till att göra om kroppen.

Men då är du inte längre ett original, bara en kopia."

Den kroppen du har nu kan faktiskt förändras genom en mystisk ritual som ökar kroppens förbränning och bygger upp dess muskler.
Vad kan en sådan ritaual heta då? :confused:

Träning för fasiken! :fakta
Ät gröt! Billigt, nyttigt och för en del personer även gott.
Du kommer då må bättre i både kropp och själ.
Nä, ditt ansikte kommer se likadant som förut, fast med mindre underhudsfett förstås.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
LasseR6 skrev:
"Det är VI själva som skapar alla idealen. Glöm inte bort att den kroppen du har nu, skall du också leva med ett bra tag. Förutsatt att du inte har miljonbelopp till att göra om kroppen.

Men då är du inte längre ett original, bara en kopia."

Den kroppen du har nu kan faktiskt förändras genom en mystisk ritual som ökar kroppens förbränning och bygger upp dess muskler.
Vad kan en sådan ritaual heta då? :confused:

Träning för fasiken! :fakta
Ät gröt! Billigt, nyttigt och för en del personer även gott.
Du kommer då må bättre i både kropp och själ.
Nä, ditt ansikte kommer se likadant som förut, fast med mindre underhudsfett förstås.

Träning e ju helt rätt, så länge som det görs av rätt anledning och görs på rätt sätt och med rätt målsättning. Dvs, att du gör det för att DU vill må bättre och vara hälsosammare, inte p g a att samhället ställer de kraven på dig.

Men jag tror allt för många tränar av fel orsaker, dvs kicken dom får av att se snygg ut vilket helt enkelt är baserat på samhällets syn och objektifiering, oberoende kön. Men mest är de kvinnor som är mest utsatta.

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Bra skrivet.

Lite roliga syftningsfel som "dricker sig redlöst full och ser till att charma killar med upptryckta bröst och stringtrosor."

Eh... Killar är inte snygga iu stringtrosor och upptryckta bröst... :D

Men jag förstår vad du menar.

Mer sånt.

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
maverick_750rr : Har du lyssnat på "Clawfinger - Biggest & The Best" vet inte om du tycker om musiken men du lär gilla texten . med tanke på att du verkar sitta och masturbera framför spegeln hela dagarna :D

:Bikerbitch var detta ett skolarbete?, visa forum diskutionen för läraren så får du säkert väldigt högt betyg :tummenupp .

eller du kanske gjorde ett psykologi arbete där du påvisar hur enkelt det är att dra igång en het diskution mellan män/kvinnor igenom att skriva en liten objektiv artikel, vilket fall som hellst så har du skrivigt något bra:tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Lokke skrev:
Träning e ju helt rätt, så länge som det görs av rätt anledning och görs på rätt sätt och med rätt målsättning. Dvs, att du gör det för att DU vill må bättre och vara hälsosammare, inte p g a att samhället ställer de kraven på dig.

Just prexis därför... tränar jag.... för att må bra och få energi.

O jag tycker faktiskt om havregrynsgröt... ;) jag har i kanel o kokar på spis.. ingen jävla mikrogröt.. :fakta o så äppelmos o mjölk...

Fan... nästan Gundevarning... KÄÄÄÄÄÄÄÄMPA....!!! :D

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife