Haha, vilken jävla sopa!
Haha, vilken jävla sopa!
Varför tycker ni (du och klubba) att han är en sopa? Han är ju tusen gånger bättre än dem som spelar in amatörfilmer här i Sverige. Jag har ju bara kört cross/enduro i 35 år så vad vet jag. Hur bra är ni själva "sopor"?
Varför tycker ni (du och klubba) att han är en sopa? Han är ju tusen gånger bättre än dem som spelar in amatörfilmer här i Sverige. Jag har ju bara kört cross/enduro i 35 år så vad vet jag. Hur bra är ni själva "sopor"?
Kör du inte bättre än sådär efter 35år så borde du ha satsat på någon annan sport för länge sen.
Sånna där hopp gör man bara som riktig nybörjare, och åkningen i övrigt skrek inte direkt kontroll.
Kör du inte bättre än sådär efter 35år så borde du ha satsat på någon annan sport för länge sen.
Sånna där hopp gör man bara som riktig nybörjare, och åkningen i övrigt skrek inte direkt kontroll.
Amatöråkare brukar ha en konstig ide om att de inte ska utvecklas utan kör i fel spår och sitter ner på sadeln varv efter varv.... år efter år!
körningen i filmen var både bra och dålig men jag vart lite impad över stoopien nerför trappen men annars så var det ju inte så bra + att köra bland folk och krascha som nån nybörjare är ju bara idiotiskt!
Med vänlig hälsning
Varför kopplar du min körning till honom? jag kan ju gissa mig till din, tror inte du hade vågat göra hälften av vad han gjorde??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|